با محمد مسلمی از عموهای فیتیله‌ای تا دوقلوها

تامین هزینه یک میلیاردی درمان دختر سرطانی

محمد مسلمی، کارگردان برنامه تلویزیونی «فیتیله»، از آغاز فصل جدید این برنامه برای تلویزیون همراه تغییرات در محتوا و شکل ظاهری خبر داد و در عین حال از نبود افراد متخصص در حوزه کودک انتقاد و اظهار کرد که با نبود نگاه جدی به این حوزه، مرگ کار کودک نزدیک‌تر می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۳۶۸۱
«فیتیله‌ای»ها با برنامه‌های جدید می‌آیند

به گزارش جام جم آنلاین این کارگردان در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات سری جدید برنامه «فیتیله» تصریح کرد: هم اکنون در حال پیش‌تولید هستیم و ضبط برنامه از یک ماه دیگر آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: رویکرد سری جدید برنامه «فیتیله» موضوع سلامت، بهداشت شخصی، اجتماعی و روحی است. همچنین در فصل جدید مهدی بصیری تهیه‌کنندگی برنامه را به عهده دارد و گروه نویسندگان به سرپرستی کریم قدسیانی نگارش متن‌های «فیتیله» را به عهده خواهد گرفت.

مسلمی گفت: سری جدید «فیتیله» در 50 قسمت 60 دقیقه‌ای تولید خواهد شد و در آن تلاش می‌شود از لحاظ محتوا و متن قوی‌تر باشیم و با آیتم‌ها و فضاهای جدید تلاش می‌کنیم متفاوت‌تر از سری قبل و با ساختار جدیدی به روی آنتن برویم.

این کارگردان همچنین از آموزش مسائل ایمنی جنسی و امنیت شخصی کودکان در سری جدید برنامه «فیتیله» خبر داد و خاطرنشان کرد:‌ در این سری از برنامه قرار است آموزش مسائل ایمنی جنسی و امنیت شخصی را برای کودکان ارائه دهیم و بچه‌ها را متوجه حریم‌ خودشان کنیم.

در این راستا رویکردی داریم که هرچه برنامه جلو می‌رود بخش‌هایی از برنامه را هم به همین موضوع حریم شخصی اختصاص می‌دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها