فیلم تلویزیونی «فرزندان» محصول شبکه استانی مازندران در ششمین دوره فستیوال بین المللی فیلم شهر موفق به دریافت دو جایزه اصلی شد.
کد خبر: ۱۰۵۹۷۳۷
درخشش شبکه مازندران در فستیوال بین المللی فیلم شهر +عکس

به گزارش جام جم، در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی فیلم شهر، رضا بازی برون برای ایفای نقش کارآگاه در فیلم «جاده تباهی»، یاسر طالبی برای کارگردانی فیلم «فرزندان» و میترا روحی منش برای تهیه کنندگی فیلم «فرزندان» جایزه گرفتند. این فیلم در چهار بخش بهترین فیلمنامه، بهترین بازیگر، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم کاندیدای دریافت جایزه معرفی شد.

«فرزندان» بیش از ۵۰ حضور بین المللی را تجربه کرده و جوایزی را از فستیوال های پمبروک تاپارلی (بهترین فیلم)، ریل روز آواردز (بهترین فیلم)، آکولید گلوبال (بهترین فیلم)، فستیوال فیلم یاس (بهترین بازیگر)، فرانکلین کانتی (بهترین بازیگر)، لانگ لیف کارولینا (بهترین فیلم و کارولینای شمالی (بهترین کارگردانی) دریافت کرده است. در ماه های آتی نیز در فستیوال فیلم صربستان، فستیوال فیلم ایتالیا و فستیوال اوکراین حضور خواهد داشت.

حسن رستمانی، ویکتوریا لوشنیکووا، حسین میرزاقلی، مهرتاش سعیدی، پگاه کاکاسلطانی و هانیه جهان شاهلویی از بازیگران فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زندگی بی‌دغدغه یعقوب و همسرش که با گرمای عشق یکدیگر به آرامش رسیده است با بی‌خبری از تنها پسرشان فرخ که برای ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کرده است، دگرگون می‌شود. یعقوب در پی یافتن نشانی از پسرش سفری اودیسه‌وار را تجربه می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها