«نمودار» فردا در گفتگو با دییر بخش صنعت کار گروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در باره تاکید بر نصب برچسب در تولیدات داخلی واکاوی می کند.
کد خبر: ۱۰۵۶۸۷۱
پرونده «مد و لباس» در رادیو ایران

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، علیرضا نیک طبع دییر بخش صنعت کار گروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد ایجاد فرهنگ استفاده از برچسب در تولیدات داخلی و چرایی فرار تولیدکنندگان از به کارگیری برچسب بر روی پوشاک ایرانی می گوید.

«نمودار» که از سه فصل تشکیل شده است در فصل اول خود علی پاکزاد از آخرین رویدادهای افتصادی روز ، شاخص بورس و سکه و دلار می گوید.

در فصل دوم سمیه رنجکش (گزارشگر) در گفتگو با مردم از چراغ خاموش می گوید و در فصل کارآفرینی ستاره های اقتصادی پخش می شود که در برنامه فردا زهرا بسامی کارآفرین نمونه قالیبافی معرفی می شود.

لازم به ذکر است که هر هفته در نمودار یک سوال برای نظر سنجی پخش می شود که تا آخر هفته شنونده ها می توانند پاسخ های خودرا به شماره پیامک 30000900 ارسال کنند. آخر هفته جمع بندی سوال هفته صورت می پذیرد.

و اما سوال این هفته:به نظر شما کدام گزینه برای رونق صنعت گردشگری داخلی و افزایش سهم سفر در سبد هزینه خانوار موثرتر است؟

۱- تخصیص ۱۰ درصد از بودجه خانوار برای سفر،۲- پرداخت یارانه سفر به خانوارهای ایرانی،3- کاهش هزینه مراکز اسکانی گردشگران،4 - همه موارد.

«نمودار» به تهیه کنندگی راضیه حسینعلی و گویندگی لیلا صفری فردا دوشنبه ساعت 10:30 پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها