شبکه سه سیما هر ساله به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر ویژه برنامه هایی را آماده پخش می نماید.
کد خبر: ۱۰۴۵۳۹۲
ویژه های شبکه سه برای عید سعید فطر

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه سه سیما، برخی از برنامه ها که به این مناسبت از شبکه به پخش می رسد، به شرح زیر است:

ماه عسل

آخرین برنامه تلویزیونی ماه عسل به تهیه کنندگی و با اجرای احسان علیخانی روز عید سعید فطر با دعوت از مهمانانی ویژه میزبان نگاه های مردم است.

این ویژه برنامه افطار، امروز دوشنبه 5 تیر از ساعت 17:00 روی آنتن می رود و به مدت سه ساعت ادامه خواهد داشت و جشنی از مهمانان ماه عسل را برگزار می کند.

مدعوین این برنامه منتخبی از بهترین مهمانان ماه عسل در سال جاری هستند که چند نفر از آن ها به انتخاب مردم و براساس نظرسنجی صورت گرفته، انتخاب شده اند و قصه هایشان و ماجراهایی که پس از حضور در برنامه را پشت سر گذاشته اند، مرور می کنند. پخش این ویژه برنامه از ساعت 17:00 آغاز می شود و تا اذان مغرب ادامه دارد.

از بخش های دیگر این ویژه برنامه، پنج فیلم برگزیده مسابقه «قهرمان من» است که از میان 6000 فیلم ارسالی از ابتدای ماه مبارک رمضان به برنامه ماه عسل انتخاب شده اند.

باغ رمضان

به مناسبت عید سعید فطر ویژه برنامه باغ رمضان از یکشنبه 4 تا سه شنبه 6 تیرماه بعد از اخبار شبانگاهی روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد.

جنگ شبانه باغ رمضان میزبان هنرمندان در عرصه بازیگری و خوانندگی و همچنین ورزشکاران خواهد بود.

سام درخشانی، حمید حامی، علیرضا مسعودی از میهمانان ویژه برنامه عید سعید فطر می باشند.

مجموعه برنامه باغ رمضان با محوریت توجه به همنوع، و با هدف تهییج مردم در امر خداپسندانه کمک به مستمندان و ایتام در ماه مبارک رمضان ،هر شب به صورت زنده روی آنتن شبکه سه قرار گرفت.

‎از بخش‌های این برنامه می‌توان به کلیپ‌های «خوب باشیم»، مستند مشاغل در مورد زندگی انسان‌هایی که با حداقل امکانات شغلی راه‌اندازی کرده‌اند و همچنین مستند‌هایی از خیرین مسکن‌ساز، اشاره کرد.

ویژه برنامه باغ رمضان در 30 قسمت 60 دقیقه ای کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی میثم نورانی است که با اجرای محمد رضا حسینیان ومسعود روشن پژوه از ابتدای ماه مبارک به صورت زنده روانه آنتن شبکه سه سیما شد.

فیلم های سینمایی و تلویزیونی

فیلم های تلویزیونی وسینمایی آخرین مجرد، گزارشگر ویژه، دختر شیرینی فروش، پنج ستاره، سن آندریاس و بازی مهره سفید، از دو شنبه 5 تا چهارشنبه 7 تیر ماه مطابق زمان های اعلام شده روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.

فیلم سینمایی آخرین مجرد به کارگردانی محمد رضا فاضلی است که دوشنبه 5 تیر ساعت 9:55 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان با بازی مجید صالحی، زیبا بروفه، حمید لولایی، علی صادقی، مهران رجبی، امیر نوری، مریم امیر جلالی و افسر اسدی آمده است: ولی قرچوله جوانی است که بارها به خوستگاری رفته و نتوانسته ازدواج کند. بر حسب اتفاق با اتومبیل خانم جوانی تصادف کرده و درگیر ماجراهای پیچیده و جالبی می شود.

این فیلم با ژانر کمدی محصول1389 ایران است.

فیلم سینمایی گزارشگر ویژه Special Correspondentsبه کارگردانی ریکی جرویس است که دوشنبه 5 تیر ساعت 14:30 روانه آنتن خواهد شد.

بازیگرانی چون ریکی جرویس ، اریک بانا و ورا فارمیگا در این فیلم سینمایی بازی کرده اند.

در خلاصه داستان این ‌فیلم آمده است: یک خبرنگار شبکه رادیویی به نام فرانک و تکنسین همراهش فینچ، قرار است در یک سفر کاری به اکوادور بروند که در آنجا آشوب و شورش مسلحانه صورت گرفته است.

فینچ که اخیرا با همسرش اختلاف پیدا کرده است، اشتباهی به جای پاکت نامه های همسرش، پاکت حاوی پاسپوت ها و پول ماموریت را به سطل زباله می اندازد . فرانک که به شدت از دست فینچ عصبانی شده، در پی راهی برای فرار از عواقب جاماندنشان است و ...

این درام کمدی محصول مشترک کانادا و انگلستان در سال 2016 است.

فیلم سینمایی دختر شیرینی فروش به کارگردانی ایرج طهماسب، سه شنبه 6 تیر از ساعت 10:45 روانه آنتن خواهد شد، است. این فیلم سینمایی ساخته سال 1381 است.

در خلاصه داستان با بازی حمید جبلی، ثریا قاسمی، فاطمه معتمد آریا، فرحناز منافی ظاهر و سعید پیر دوست آمده است : پسر و دختر دو خانواده قصد ازدواج دارند اما بیست سال است به خاطر مخالفت والدینشان با هم یا خواستگاری و یا عقد و یا عروسی شان به هم خورده است. دعوا بین دو خانواده بالا می گیرد تا اینکه پسر و دختر تصمیم می گیرند خودکشی کنند. از سوی دیگر بزرگترها سخت به دنبالشان هستند و ظاهراً از رفتار گذشته نادم هستند. اما دختر و پسر با وضعیت نابسامان جسمی خود تصمیم به مقابله با بزرگترهایشان می گیرند و....

فیلم سینمایی پنج ستاره به کارگردانی مهشید افشارزاده است که سه شنبه 6 تیر از ساعت 14:30 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی شهاب حسینی، سحر قریشی و بهنوش بختیاری آمده است: مریم دختر بیست ساله یک خانواده کارگری است که در رشته داروسازی دانشگاه آزاد رودهن قبول می شود. اما به خاطر هزینه بالای آن مجبور به کار در هتلی که مادرش آنجا کار می کند می شود.به خاطر موقعیت و زرنگیش مورد توجه مدیران هتل قرار می گیرد.یکی از سرپرستان کارگران پسر جوانی به نام وحید است که قلب رئوفی دارد و به همه کمک میکند.قرار ازدواجی بین او و مدیرت داخلی هتل که دختری مغرور به نام محتشمی است، گذاشته شده است. بعد از ورود مریم رابطه وحید و محتشمی به هم می خورد و محتشمی تمام اینها را از چشم مریم می بیند و....

این فیلم سینمایی محصول 1391 است.

فیلم سینمایی سن آندریاس به کارگردانی برد پیتون است که سه شنبه 6 تیر ساعت 19:30 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.

این فیلم سینمایی محصول آمریکا در سال 2015 است و بازیگرانی چون داینه جانسون، کارلا جوجینو و آلکسانرا داداریو در آن نقش آفرینی می کنند.

در خلاصه داستان آمده است : یک خلبان ماهر هلیکوپتر به نام «ری» در پی بروز زلزله ای مهیب در کالیفرنیا به جستجو و نجات زن سابق و دختر جوانش می پردازد. چندی پیش رابطه «ری» و همسرش بعد از مرگ ناگهانی دخترشان به هم می خورد اما حالا «ری» پس از پشت سر گذاشتن مخاطرات فراوان ....

فیلم تلویزیونی بازی مهره سفید به کارگردانی حسن لفافیان، چهارشنبه 7 تیر ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان آمده است: جاسوسی با نام مستعار یوسف امینی که خود را کارشناس ارشد کشاورزی معرفی کرده، در تلاش است به استاد فروزان که در زمینه انرژی هسته‌ای در ایران به تحقیق و پژوهش مشغول است، نزدیک شود و ...

این فیلم محصول 1391 است و بازیگرانی چون پژمان بازغی، کوروش تهامی و نفیسه روشن در آن بازی می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها