ویژه برنامه بر بلندای همت به دنبال کسب روزی حلال است و از کارآفرینان برای حضور در رادیو تهران دعوت به عمل می آورد.
کد خبر: ۱۰۴۰۶۵۷
رادیو تهران بر بلندای همت

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، تهیه کننده برنامه با تاکید بر این که هدف این برنامه جهاد در راه خودکفایی است، خاطر نشان کرد: مهم ترین هدف از تولید این ویژه برنامه جهاد در راه خودکفایی و نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی توسط سرداران اقتصاد مقاومتی که همان کارآفرینان است. کسانی که با تکیه بر دانش و آگاهی، سرمایه و همت و اراده خودشان علاوه بر ایجاد کار و شغل برای خودشان، اسباب درآمد و کسب روزی حلال را برای دیگران فراهم کردند.

مهدی رادفر افزود:‌در این برنامه دعوت می کنیم از چنین افرادی که تجربیاتشان، چالش ها و نیازمندی هایی که برای یک کارآفرین شدن نیاز است را مطرح کنند، تا این چراغ راهی باشد برای آن دسته از افرادی که بدون توجه به ظرفیت ها و پتانسیل هایی که خودشان دارند، منتظرند اتفاقی بیفتد و شغلی برای آنها ایجاد شود. این بخش از جامعه را هدف قرار دادیم شاید تلنگری باشد.

وی ادامه داد: در این برنامه از کارآفرینان فعال در حوزه های مختلف دعوت به عمل آورده ایم و موضوعاتی همچون قطعه سازی خودرو، طلا و جواهر و سنگ های قیمتی، مشاوره و کارآفرینی، حوزه مبلمان و صنایع چوبی، نشر دیجیتال و شرکت های فرهنگ بنیان و دانش بنیان را تا امروز کارکردیم و در برنامه های آتی کارآفرینانی از حوزه مهندسی معکوس، پرینترهای 3 بعدی و اشتغال در بخش مجسمه سازی و المان های شهری و ماکت ها و... خواهیم داشت.

رادفر تاکید کرد: هدف و غایت تولید و پخش این برنامه در ماه مبارک رمضان این که ما به دنبال کسب روزی حلال از کاری هستیم که می توانیم ایجاد کنیم و خیرش را به دیگران برسانیم و قدم برداریم در جهت هدفی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تعیین شده است.

ویژه برنامه بر بلندای همت کاری از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران است که به مناسبت ماه مبارک رمضان شنبه تا چهارشنبه ساعت 10 تا 10 و 25 دقیقه تقدیم حضور شنوندگان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها