فیلم‌های سینمایی «کلونی» و «آدمکش» آخر هفته به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.
کد خبر: ۱۰۱۶۰۳۶
«کلونی» و «آدمکش» در «گیشه» شبکه 4

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه چهار سیما، واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما که در نوروز امثال فیلم های سینمای را در قالب برنامه «گیشه» تقدیم علاقه مندان سینما کرد،این هفته نیز دو فیلم سینمایی «کلونی» و «آدمکش» را در قالب «گیشه» پخش و تحلیل می کند.

فیلم «کلونی» محصول 2013 کانادا است و جف رنفرو در ژانر وحشت آن را کارگردانی کرده است.

داستان زندگی در عصر یخبندان و پایگاه های زیرزمینی است. در این زمان کل زمین پر از یخ و برف شده است و ابرها جلو خورشید را گرفته اند. برای همین کشاورزی و در نتیجه غذا برای بشر دیگر وجود ندارد. فقط تعداد اندکی زنده مانده اند که در اعماق زمین در پایگاه هایی مخصوص به نام کلونی زندگی می کنند. در این کلونی ها بذر گیاهان وجود دارد و از این بذرها محصولات کشاورزی را پرورش می دهند و از آن محصولات بذرهای جدید می گیرند اما در مجموع همه مواد غذایی در حالتی ناامیدوارکننده رو به پایان است.

سینمایی «کلونی» پنجشنبه 17 فروردین ساعت 20:30 پخش و روز بعد ساعت 9 بازپخش مکی شود.

فیلم سینمایی«آدم کش»یک فیلم در سبک رزمی به کارگردانی هو شیائو-شین است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به شو کی، چانگ چن و ساتوشی تسومابوکی اشاره کرد.

این فیلم یکی از برگزیدگان جشنواره فیلم کن ۲۰۱۵ بوده و بعنوان نماینده کشور تایوان در شاخهٔ جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان در هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار شرکت کرده است.

نشریهٔ معتبر سایت‌اندساوند، این فیلم را با رای حدود ۱۷۰ منتقد و کارشناس سینمایی، بعنوان «برترین فیلم سال ۲۰۱۵ میلادی» انتخاب کرد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: نی ینیانگ که آدمکش حرفه ای است پس از گذشتن چندین سال از تبعید به خانه برگشته است اما او که با خود عهد بسته دیگر سفارشی را قبول نکند در اولین روزهای رسیدنش به خانه با سفارش کشتن یکی از افراد مقتدر امپراتوری روبرو می شود...

«آدم کش» جمعه 18 فروردین ساعت 21 پخش و پنجشنبه 24 فروردین ساعت 9 بازپخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها