شبکه تلویزیونی «شما» با تدارک ویژه برای ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تلاش کرد نقش رسانه‌ای خود در بازتاب جشن بزرگ پیروزی و حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور را به نحو احسن انجام دهد.
کد خبر: ۱۰۰۰۳۷۸
شبکه «شما» آیینه‌دار حماسی ملت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت استان ها شبکه تلویزیونی «شما» به منظور گرامیداشت دهه مبارک فجر، ایجاد شور انقلابی در مردم و تلاش برای حضور حداکثری تمام آحاد مردم در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن امسال، اقدام به تولید، تامین و پخش برنامه‌های گوناگون در ساختارهای مختلف کرد.

این برنامه‌ها در بازه زمانی 12 تا 21 بهمن در قالب‌های مستند، ترکیبی، فیلم‌های تلویزیونی، فیلم‌های کوتاه و نماهنگ تولید و روانه آنتن شدند.

بر این اساس مستندهای کوتاه با موضوع انقلاب اسلامی و بازدید هنرمندان از موزه عبرت در 11 قسمت و مجموع 63 دقیقه تولید شد.

برنامه ترکیبی «نامد بلند باد» با اجرای اقبال واحدی و فریبا محمدی در 9 قسمت و مجموع 450 دقیقه به صورت زنده روی آنتن شبکه شما رفت؛ دیگر برنامه زنده ترکیبی این شبکه، «خیابان انقلاب» شامل ارتباط زنده با مراکز استان‌ها بود که در هشت قسمت و تایم کلی 480 دقیقه پخش شد.

علاوه بر این‌ها 9 قسمت فیلم‌های تلویزیونی تولیدی مراکز استان‌ها شامل 1720 دقیقه و فیلم‌های کوتاه در حوزه انقلاب اسلامی در چهار قسمت با زمان 24 دقیقه در قالب برنامه‌های نمایشی روی آنتن رفت.

293 عنوان نماهنگ و موسیقی تصویر با مدت زمان 528 دقیقه، 9 عنوان سرود با زمان کلی 35 دقیقه و 8 قسمت کلیپ‌های دعوت به حضور در راهپیمایی 22 بهمن با مدت زمان 38 دقیقه، از دیگر اقدامات شبکه «شما» ویژه دهه فجر انقلاب به شمار می‌روند.

به این ترتیب 351 عنوان برنامه مستند، ترکیبی، نمایشی و نماهنگ با مدت زمان 3 هزار و 338 دقیقه طی ایام دهه فجر امسال در شبکه شما تولید و پخش شد.

اما به مناسبت 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، این شبکه تدارک ویژه‌ای داشت به طوری که برنامه تلویزیونی «نامت بلند باد» با اجرای سید کمال هاشم‌زاده از ساعات ابتدایی روز جمعه اقدام به نمایش حماسه حضور مردم ایران در نقاط مختلف کشور کرد.

تولید و پخش چهار ساعت برنامه زنده از استودیوی رژی پخش شبکه «شما، زیر نویس مسیر های راهپیمایی در مراکز استان‌های سراسر کشور تا ساعت 9:30 صبح، حضور کارشناسان مختلف همچون حجت‌الاسلام محمد هادی بهشتی‌پور، حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی و دکتر محمد قمی و گفت‌وگو با آنها در خصوص «پاسداری از انقلاب اسلامی»، «حماسه حضور مردم»، «شهدای مدافع حرم»، تماس تلفنی و گفت‌وگو با نمایندگان ولی فقیه در استان‌های گیلان و زنجان، حضور هنرمندان و خوانندگان مختلف همچون همایون دهقان، رضا آبسالان، شهرام زندی، بهزاد تاجیک، کسری کاویانی، علی اسدی، امیرحسین موسی‌زاده و سلمان تقدیسی در برنامه و اجرای قطعه‌های ملی و میهنی به صورت زنده، ارتباط با 32 مرکز استان در طول برنامه و پخش زنده تصاویر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 95 در تمامی استان‌های کشور به صورت مستمر طی 4 ساعت برنامه زنده، نمایش حضور مردم در استان‌های مختلف به صورت 4 قاب و تک قاب به صورت مستمر طی زمان راهپیمایی، نمایش حضور تمام مردم ایران در سراسر کشور در 32 قاب همزمان رأس ساعت 10:30 و 11:00، ارسال تصاویر جذاب و فیلم‌های کوتاه در کانال شبکه شما در فضای مجازی طی زمان پخش برنامه، تولید و پخش میان برنامه‌های مختلف از جمله تیتراژ شروع برنامه، 10 نماهنگ ، 5 وله و 4 کلام رهبری و نیز پخش بیش از 70 عنوان موسیقی و تصویر با تصاویر حضور مردم در مسیرهای مختلف راهپیمایی بخش‌های مختلف این برنامه را تشکیل می‌دادند.
در این بین ارتباط مستقیم با مراکز استانی به دفعات برقرار شد که سهم برخی مراکز دو، سه یا چهار مورد ارتباط با زمان‌های گوناگون از یک تا هفت دقیقه بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها