معاون امور استان های رسانه ملی تاکید کرد:

حرکت به سمت تخصصی کردن حوزه اجرا در صدا و سیما

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما، دستور تشکیل ستاد ویژه نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه بهمن ماه سال 1397 در مراکز استانی را صادر کرد.
کد خبر: ۹۹۳۱۳۴
تشکیل ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در مراکز استانی صدا و سیما

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت امور استان‌های صدا و سیما، نخستین نشست ستاد مرکزی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور دکتر علی دارابی معاون رئیس رسانه ملی در امور استان‌ها و سایر اعضاء برگزار شد.

در این نشست، راهکارهای عملی برای نکوداشت باشکوه چهلمین سالروز انقلاب اسلامی در سال 1397 مورد بررسی قرار گرفتند و پیشنهادات مختلفی نیز در همین راستا ارائه شد.

دکتر علی دارابی معاون امور استان های صدا و سیما نیز با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که همزمان با بهمن ماه سال 97 خواهد بود اظهار کرد: قیام ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) انقلابی بود که استقلال و آزادی را برای یک جامعه به ارمغان آورد.

وی افزود: اگر از تکریم و نکوداشت انقلاب اسلامی سخن می‌گوییم، تجلیل از این دستاوردها و جایگاه برجسته انقلاب نزد جهانیان است از سوی دیگر دشمنان انقلاب از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای، فضای مجازی و ابزارهای نوین ارتباطی، انبوهی از شبهات و پرسش‌ها را علیه انقلاب و متوجه نسل جوان و پرسشگر رواج می‌دهند که نیازمند پاسخگویی مناسب است.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با بیان اینکه دوران مدیریت جوانان کنجکاو حقیقت و نسل سوم و چهارم انقلاب در حال آغاز شدن است گفت: لازم است این مسئولیت همراه با صلابت، توانایی و آگاهی بیش از پیش باشد افزون بر این تبیین دستاوردهای معنوی و کارنامه و خدمات انقلاب اسلامی در راستای امیدبخشی به جامعه انجام گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به نقش بی بدیل رسانه ملی در این عرصه مهم و سرنوشت‌ساز، مدیران کل مراکز استانی صدا و سیما مأموریت دارند با تشکیل ستادی ویژه که مسئولیت آن را خود بر عهده خواهند داشت، به امر برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و اقدامات رسانه‌ای برای استقبال از دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بپردازند.

دکتر دارابی خاطرنشان کرد: طرح موضوع نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مجامع و شوراهای عالی استان، تقسیم کار و تعیین وظایف نهادهای مسئول و اتخاذ تمهیدات بایسته برای بکارگیری ظرفیت‌های استانی، باید جزو اولویت‌های این ستاد باشد.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما در پایان خاطر نشان کرد: از آنجا که ستاد مرکزی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این معاونت با مسئولیت رئیس مرکز سیمای استان‌ها تشکیل شده، انتظار می‌رود مدیران مراکز همکاری و هماهنگی بایسته با وی و ستاد مرکزی داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها