گزارش میدانی از ضریب نفوذ رسانه شنیداری در میان مردم

صدای پای رادیو در کوچه و بازار

رادیو نمای استانهای سازمان صداوسیما در مراسمی با حضور رئیس رسانه ملی در یادمان شهدای شهرستان هویزه رونمایی شد.
کد خبر: ۹۸۱۶۳۰
رونمایی از رادیو نمای استانهای صداوسیما با حضور رئیس رسانه ملی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، دکتر علی عسکری دراین مراسم گفت: افتتاح رادیو نمای استانها اقدام ارزشمند و جدیدی در حوزه رسانه است که امیدواریم در راستای کمک به توسعه رسانه رادیو موثر باشد.

وی افتتاح رادیو نما در محل یادمان شهدای هویزه را به فال نیک گرفت و افزود: رادیو رسانه رزم است و در دوران جنگ تحمیلی به دلیل در دسترس بودن برای همه نقش مهمی در پیروزی ها و انگیزه دادن به رزمندگان اسلام ایفا کرد.

دکتر علی عسکری با اشاره به فعالیت گسترده دشمنان اسلام بر علیه نظام اسلامی عنوان کرد: امروز بیش از 200 شبکه فارسی زبان، با انتشار مطالب مخرب و منحرف کننده، سعی در مخدوش کردن خدمات نظام اسلامی را دارند و این در کنار هجمه گسترده در فضای مجازی، اهمیت ایستادگی و توسعه فعالیتهای رسانه ملی را دوچندان می کند.

رئیس رسانه ملی ادامه داد: این میزان هجمه رسانه ای و جنگ نرم علیه یک کشور در تاریخ بی نظیر است و ما امروز در یک وضع صلح مسلح هستیم به طوری که با جنگ نرم و گسترده دشمنان مواجه هستیم که سعی دارند ابزار افکار عمومی نظام اسلامی یعنی رسانه ملی را بی اثر کنند که امیدواریم به برکت خون شهدای این خطه و دیگر شهدای نظام اسلامی و دفاع مقدس شاهد توسعه فعالیتهای رسانه ای نظام اسلامی باشیم و افتتاح رادیو نما پاسخی مناسب به این گونه هجمه هاست.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور نیز در این مراسم گفت : شهدا الگوی خوبی برای آموختن رشادت و از خودگذشتگی برای جامعه هستند.

سردار علی فضلی افزود : دشمن در تلاش است تا وحدت اقوام در کشور را مورد آسیب قرار دهد اما با درایت مقام معظم رهبری و تیزهوشی اقوام این حرکت با شکست روبرو شده است .

وی اظهارداشت : فرهنگ مقاومت از شهیدان علم الهدی و فهمیده الهام گرفته شده است و این الگو امروز در حال گسترش و نهادینه شدن است.

همچنین در این آیین از 6 مجموعه و اثر مستند ساخته شده صدا و سیمای مرکز خوزستان به دست رئیس رسانه ملی و دکتر علی دارابی معاون اموراستانهای سازمان صدا و سیما رونمایی شد.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در این مراسم ضمن خیرمقدم به رئیس رسانه ملی و دیگر حاضران در سخنانی گفت: این شش مستند شامل شامل یکصد و 20 قسمت است که شامل مجموعه مجاهد نستوه آیت الله جزایری در 30 قسمت، مجموعه شریان کارون در 13 قسمت، روایت شیدایی که زندگینامه مشاهیر و علمای خوزستان را به تصویر کشیده است در 36 قسمت، مجموعه مستند مشاهیر و نام آوران خوزستان در 50 قسمت و همچنین کتاب 60 سال رادیو و تلویزیون به حضور رئیس رسانه ملی افتتاح شد.

مسلم رحیمی افزود: در حال حاضر میزان پوشش دیجیتال شبکه های صدا و سیما در این استان 93 و نیم درصد است که امیدواریم به زودی شاهد پوشش صد در صدی شبکه های دیجیتال صدا و سیما در این استان باشیم.

دکتر علی عسکری همچنین صبح امروز پس از ورود به هویزه از یادمان شهدای هویزه دیدن و به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها