به بهانه نوزدهمین سالگرد تاسیس شبکه جهانی سحر

شبکه سحر گفتمان انقلاب اسلامی را نشر می‌دهد

باحضور علی اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی ایران، از مجموعه مستند« آفتاب نهان » تولید شبکه جهانی سحر رونمایی شد.
کد خبر: ۹۶۳۳۷۳
رونمایی از  مستندی درباره چرخه سوخت هسته ای ایران با حضور صالحی

مدیر روابط عمومی شبکه سحر در گفت و گو با جام جم آنلاین اظهار داشت: این مستند روایی در 26 قسمت، چرخه تولید سوخت هسته بومی شده را در ایران اسلامی، همراه با کاربردهای گوناگون فناوری هسته ای و توانمندیهای مهندسان و دانشمندان ایرانی در طراحی و ساخت تأسیسات و تجهیزات این صنعت را به تصویر کشیده است.

دکتر حسین محمودی افزود: در مراسم رونمایی از مجموعه مستند« آفتاب نهان » رییس سازمان انرژی اتمی صنعت هسته ای را نمادی از تحقق الگوی «ما می توانیم» خوانده و انتقال این الگو به سایر ملت های اسلامی را برای تقویت اعتماد به نفس آنها ضروری دانست. دکتر صالحی با تقدیر از فعالیتهای شبکه جهانی سحر در انعکاس دستاوردهای صنعت هسته ای بخصوص در قالب مجموعه مستند آفتاب نهان تأکید کرد و گفت: این اثر می تواند دستاوردهای کشور را در زمینه پیچیده هسته ای به عنوان یکی از نمادهای قدرت ملی ایران نشان دهد.

محمودی تصریح کرد: معاون رییس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اشتباه غرب در بزرگنمایی فعالیتهای هسته ای جمهوری اسلامی که منجربه افزایش اقتدار ما نزد افکار عمومی شد، تصریح کرد که فناوری هسته ای اکنون از منظر مردم به نماد افتخار و عزت ملت و کشور تبدیل شده است.

وی گفت: علیرضا سلیمانی زاده مدیر شبکه جهانی سحر هم در این مراسم، ضمن تشریح اجمالی مراحل تولید مجموعه مستند « آفتاب نهان» آمادگی این شبکه را برای تولید تاریخ شفاهی مذاکرات هسته ای ایران و قدرت های جهانی، اعلام کرد که با استقبال دکتر صالحی مواجه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها