مدیرشبکه 3 سیما درگفت و گو با جام جم آنلاین؛

یک سریال کره ای جایگزین "پریا "می شود/ رضایتمندی 70 درصدی از پریا

علی اصغر پورمحمدی رضایتمندی 70 درصدی مخاطبان شبکه سه از مجموعه تلویزیونی پریا را پایان شگفت انگیز این سریال توصیف کرد.
کد خبر: ۹۳۹۳۷۶
یک سریال کره ای جایگزین "پریا "می شود/ رضایتمندی 70 درصدی از پریا

به گزارش جام جم آنلاین، مدیر شبکه 3 سیما با توجه به اتمام این مجموعه تلویزیونی گفت: یکی از کارکردهای اولیه تلویزیون جنبه آموزشی بودن آن است که متاسفانه مدت هاست این کارکرد مهم در سریال های تلویزیونی حذف و یا بسیار کمرنگ شده است. اما سریال پریا با طرح موضوعات آموزشی در قالب نمایش، به حق توانست احیاگر دوباره این کارکرد فراموش شده باشد.
وی افزود: مجموعه پریا داستانی را مطرح کرد که دارای موضوعی جسورانه و برای رسانه تازگی داشت. موضوع ایدز و چگونگی پرداختن به آن که به نوعی جزو خطوط قرمز جامعه است، مدت ها بود که برای برنامه سازان به دغدغه ای تبدیل شده بود که این سریال به بهترین شکل توانست آن را مطرح کند.
پورمحمدی تصریح کرد: موضوع و محتوای تازه، داستان خوب، کارگردانی قوی، عوامل برنامه ساز کار بلد و بحث های کارشناسی در پایان هر قسمت، باعث شد که سریال پریا بر اساس تازه ترین نظرسنجی ها بتواند رضایتمندی 70 درصدی مخاطبان را فراهم کند و در بین سریال هایی که در چندماه گذشته از شبکه های مختلف پخش شده است رتبه نخست را احراز کند. همچنین یک سریال داستانی کره ای با نام "ساچویی فراری از قصر" از شنبه 13 شهریور با دوبله ای بسیار موفق و خوب به جای مجموعه پریا روی آنتن شبکه 3 خواهد رفت.
مدیر شبکه سوم سیما با اشاره به آمادگی این شبکه برای ساخت سریال ها و برنامه های مشارکتی افزود: سریال پریا نمونه موفق یک مجموعه تلویزیونی مشارکتی است که با همکاری دوجانبه رسانه ملی و وزارت بهداشت به نتیجه رسید.

در آینده نزدیک یک سریال داستانی کره ای با دوبله ای بسیار موفق و خوب به جای مجموعه پریا روی آنتن شبکه 3 خواهد رفت.


این مدیر رسانه ادامه داد: سریال پرستاران که تقریباً آماده پخش است نیز محصول مشارکت با وزارت بهداشت است. سریال پرستاران تا چندی پیش مقرر بود که در شبکه سوم پخش شود اما به دلیل محدودیت های موجود در کنداکتور، به شبکه یک سیما فرستاده شد تا مخاطبان رسانه ملی در آینده ای نزدیک شاهد پخش آن از شبکه اول باشند.
پورمحمدی گفت: مطابق توافقی که با وزارت بهداشت در حال انجام است به زودی ساخت سریالی با موضوع جمعیت در دستور کار شبکه سوم سیما قرار می گیرد و علاوه بر آن 3 سریال دیگر نیز برای پاییز و زمستان امسال نهایی و آماده پخش می شود.
مدیر شبکه سوم سیما در پایان به ایام پرمخاطب برنامه های شبکه در سال های گذشته اشاره کرد و گفت: تلاش امروزی ما این است که شبکه سوم سیما دوباره با سریال های جذاب، مسابقه های بزرگ و مهیج، گفتگوهای خوب و چالشی و مستندهای عالی به روزهای اوج خود در بین شبکه های سراسری بازگردد.
محمد زندکریمخانی – جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۰
۰
زود
علی تهرانی
-
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۰
۰
باسلام:اصلا وابدا اینگونه نیست .سریالی بسیار بی محتوا وعاری از هرگونه واقعیت وصرفا رویا پردازانه كه از تراوشات مغزی فیلمنامه نویس بوده و80 درصد آن جنبه واقعیت نداشته وفقط كلمه های اچ ای وی وایدز ان صحیح میباشد ودرپایان فیلم نوزادی كه نشان داد به جای انتخاب اسم عربی نام كیانا را برای ان برگزیدند.درضمن به علت فحاشیهای خیلی زیاد كه در سریال مشهود بود جنبه بدآموزی برای كودك ونوجوانان داشت .به جای نشان دادن اینگونه سریالها فیلم های كمدی كلاسیك ویا خنده بازار وشاد نشان دهید.
ایرانی صد آتیشه
-
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
جنابعالی رسما داری به اسمهای ایرانی بی احترامی می كنی خوب این همه كشور عربی كدومشون اسم ایرانی روی بچه هاشون می ذارن یعنی به این راحتی ما فرهنگ خودمون رو باید فراموش كنیم ( البته اگر شما یك عرب باشید كه منظور تون كاملا مشخصه)
soheyla
-
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
اصلا اسم بچه رو كیانا نذاشتن كه.... اسمشو گذاشتن طلوع، البته اگه آخر سریال رو تماشا كرده باشین...
شما تا اونجایی دیدن كه پریا و كیوان سر اسم بچه بحثشون میشه كه هركدوم میخوان اسم شبیه به خودشون رو بذارن كه پریا میگه پگاه و كیوان میگه كیانا...
تهشم بچه وقتی دنیا اومد كه صبح شده و بو خورشید طلوع كرد، اسمشم گذاشتن طلوع
امیرعلی
-
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۰
۰
سریال پلیسی ناوارو را دوباره باز پخش كنید , خیلی زیبا بود
رضا
-
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
۰
۰
خصوصا قسمت آخرسریال خیلی نوبر بود خانم به همراه همسرجدیدش به ملاقات همسرقدیم می رود وجالب تر اینكه درهمانجا زایمان هم می كند فقط ندیدیم كه همسرقدیم برای ایشان دسته گل بیاورد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها