از شبکه چهار پخش می شود؛

تله تئاتر"هنر" داود رشیدی

تئاتر تلویزیونی "هنر" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هنری داود رشیدی یکشنبه هفتم و دوشنبه هشتم شهریور، ساعت 22 از شبکه چهار پخش می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۴۱۲
تله تئاتر"هنر" داود رشیدی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، این تئاتر تلویزیونی به نویسندگی یاسمینا رضا و کارگردانی تلویزیونی مسعود فروتن تهیه شده و رشیدی در کنار سعید پورصمیمی و فرهاد آئیش در آن بازی کرده است.

داستان "هنر" درباره سه دوست قدیمی به نام‌های ایوان، سرژ و ماکس است. سرژ تابلویی گرانقیمت می‌خرد، تابلوی نقاشی ای که فقط سفید است و دوستش " مارک "، او را یرای آن تابلو به سخره می‌گیرد. " سرژ " از این بابت یسیار عصبانی است و موضوع را با " ایوان " دوست مشترکشان در میان می گذارد و اما دوستانش نمی‌توانند علاقه او را نسبت به این تابلو درک کنند، به همین دلیل این رابطه به هم می‌خورد و ...

نقش سرژ را خود داود رشیدی بازی می‌کند و به نقش‌های مارک و ایوان هم به‌ترتیب سعید پورصمیمی و فرهاد آئیش جان می‌بخشند.

این اولین تله‌تئاتری است که پس از انقلاب کارگردانی کرده است.

ضمن این‌که چند سال قبل هم همین کار را در سالن چهارسوی تئاترشهر با همین گروه بازیگران روی صحنه آورد و با استقبال خیلی خوب از جانب علاقه‌مندان به تئاتر روبه‌رو شده است.
یوحنا حکیمی طراح گریم، مهدی متوفی، رضا فراهانی و سعید مهمانچی تصویربرداران، رشیدی طراح صحنه و سیدعلی موسویان طراح نور تئاتر تلویزیونی "هنر" بوده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها