دواین جانسن قهرمان اکشن سینما، خود را آماده بازی در «وولف من/ مرد گرگی» می کند. کمپانی یونیورسال تهیه کننده این اکشن دلهره آور است.
کد خبر: ۹۱۷۱۴۱
دواین جانسن «وولف من» می شود

به گزارش جام جم آنلاین، این کمپانی چند سال است که قصد دارد این درام هیولا گونه خود را جلوی دوربین ببرد و تا امروز، به دنبال بازیگری مناسب برای آن بوده است.

شنیده می شود خود دواین جانسن، به عنوان تهیه کننده هم با این پروژه گران قیمت همکاری دارد. هنوز زمانی برای شروع کار فیلم برداری فیلم، تعیین نشده است.

فیلم نامه اقتباسی «وولف من» با نگاهی به داستان یک کتاب مصور قدیمی به همین نام نوشته می شود. کار نگارش فیلم نامه را آلکس کورتزمن به عهده دارد.

به نوشته هالیوود ریپورتر، انتخاب دواین جانسن برای بازی در نقش اصلی این اکشن ماجراجویانه در حالی است، که قبل از این نام بازیگرانی مثل تام کروز و جانی دپ برای آن شنیده می شد.

جی لانگینو خالق مرد گرگ نما، در نوول پرخواننده خود به معرفی کاراکتری پرداخت که زندگی ساده اش با یک اتفاق عجیب و غریب، کاملا دگرگون می شود.

این مرد در شرایط خاصی تغییر هویت داده و تبدیل به موجودی شبیه گرگ می شود. با این حال، او فقط برای کاراکترهای منفی داستان خطر دارد.

داستان «وولف من» حال و هوایی امروزی و مدرن خواهد داشت و شبیه فیلم های کلاسیکی مثل «دراکولا» و «فرانکشتاین» نخواهد بود.

دواین جانسن اعلام کرده پس از پایان فیلم برداری قسمت هشتم اکشن ورزشی «سریع و آتشی»، آمادگی حضور جلوی دوربین «وولف من» را دارد.

این بازیگر در حال حاضر کمدی اکشن پلیسی «اطلاعات مرکزی» را روی پرده سینماهای جهان دارد. این فیلم فروش خوبی در جدول گیشه نمایش سینماها داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها