کرت راسل، بازیگر مطرح ژانر اکشن در دهه 80 میلادی، به همکاری با رسانه تلویزیون روی آورده و در مجموعه «خلیج بارباری» بازی می‌کند. نکته جالب این که او در این اکشن ماجراجویانه با دخترخوانده خود کیت هادسن همبازی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۸۷۰
کرت راسل، جوینده طلای تلویزیونی

این دو همزمان با هم به جمع بازیگران مجموعه پیوسته‌اند. راسل با اعلام خبر حضورش در خلیج بارباری، بازی در آن را جذابیت فیلمنامه و میزان بالای قدرت آن دانسته است. او اظهار امیدواری کرد، این فیلمنامه جذاب و پرتنش، به شکلی زیبا به یک کار در خور توجه تلویزیونی تبدیل شود. داستان مجموعه در دورانی از تاریخ کشور آمریکا اتفاق می‌افتد که برای دو صنعت سینما و تلویزیون از جذابیت خاص و ویژه‌ای برخوردار است: دوران جستجوی مشتاقان طلا برای پیدا کردن معادن طلا در سال 1849. فیلمنامه درام تاریخی و اجتماعی خلیج بارباری، براساس داستان کتاب هربرت آستبری به همین نام نوشته می‌شود. گروهی از جویندگان طلا از نقاط مختلف کشور، شخصیت‌های محوری داستان مجموعه هستند و این داستان، سفر مکاشفه‌وار آنان برای پیدا کردن طلا را دنبال می‌کند. این گروه از جویندگان طلا، طبقات مختلف اجتماعی را نمایندگی می‌کنند. به همین دلیل، طیف وسیع و متنوعی از آدم‌ها در قالب این کاراکترها به دیدار تماشاگران می‌آیند. از سیاستمداران و دزدان سرگردنه گرفته تا گدایان و زنان تیره‌بخت، مسافران بخت‌برگشته تلاش دارند خودشان را به زمین‌های طلاخیز برسانند.

داستان مجموعه به دو بخش تقسیم می‌شود؛ بخش اول که حال و هوای یک کار جاده‌ای را دارد، سفر طولانی جویندگان طلا را به نمایش می‌گذارد. در بخش دوم، نگرانی و درگیری‌های این آدم‌ها در خلیج غربی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد. مارک گوردون، تهیه‌کننده مجموعه می‌گوید: بیشتر مردم و تماشاگران تلویزیون چیزی درباره رسوایی‌ها و جاه‌طلبی‌های پشت پرده تاریخ سانفرانسیسکو در آن دوران نمی‌دانند. به همین دلیل، خلیج بارباری می‌خواهد تصویری روشن و صادقانه از دوره‌ای را به دست بدهد که موفقیت معمولا همراه با خشونت، بی‌رحمی و نقض قانون همراه و میسر می‌شد. مل گیبسون، بازیگر و فیلمساز استرالیایی‌تبار سینما، یکی از تهیه‌کنندگان اصلی مجموعه است. او که در کار نگارش فیلمنامه هم همکاری دارد، حداقل دو اپیزود آن را کارگردانی خواهد کرد. این در حالی است که وی در یکی از نقش‌های مهم خلیج بارباری هم بازی خواهد داشت. این درام اکشن اجتماعی در 13 قسمت جلوی دوربین می‌رود و قرار است کلید فیلمبرداری آن، اوایل فصل پاییز سال جاری میلادی زده شود.

مترجم: کیکاووس زیاری

منبع: هالیوود ریپورتر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها