ویژه برنامه‌های نیمه شعبان از معاونت صدا معرفی می‌شود

برنامه‌های عیدانه رادیو در جشن میلاد نور

مدیر رادیو سراسری معارف از تمهیدات گسترده این رسانه دینی در ترویج بصیرت و فرهنگ مهدویت خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۷۷۰
تدارک گسترده رادیو معارف برای جشن نیمه شعبان

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مجتبی تونه ای با تبریک عید بزرگ نیمه شعبان و سالروز میلاد پر برکت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) گفت: هر ساله میلیون ها نفر از عاشقان و منتظران حضرت مهدی (عج) در ایام نیمه شعبان راهی قم و مسجد مقدس جمکران می شوند. رسانه دینی رادیو معارف تلاش می کند از این ظرفیت برای ترویج آموزه های مهدوی و تبیین وظایف منتظران به نحو شایسته بهره برداری کند.

وی افزود: در این ایام به طور ویژه مباحث تخصصی مهدوی از جمله شرایط و علائم ظهور، وظایف منتظران در برابر علائم و نشانه ها، آسیب شناسی مباحث مهدویت و بررسی جریان های انحرافی همچنین مسئله ولایت فقیه در عصر غیبت، بیداری اسلامی و موضوع بصیرت و مهدویت توسط حضرات آیات عظام و اساتید و کارشناسان حوزوی به مخاطبان رادیو معارف ارائه می شود.

تونه ای در ادامه به تشریح ویژه برنامه های رادیو معارف در ایام نیمه شعبان پرداخت و افزود: با هدف زنده کردن سنت حسنه احیای شب نیمه شعبان، این مراسم به صورت زنده و مستقیم از مسجد امام حسن عسکری (ع) برای مخاطبان بیدار دل رادیو معارف پخش خواهد شد. وی همچنین از پخش زنده همایش بین المللی "دکترین مهدویت " در روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه خبر داد.

وی خاطرنشان کرد : ویژه برنامه « صبح امید » از 25 اردیبهشت تا اول خرداد هر روز صبح ساعت 40 : 8 متناسب با عناوین ایام دهه مهدویت به موضوعات « مهدویت و دعا » ، « مهدویت و ولایت فقیه» ،«مهدویت، ادب و هنر»، «مهدویت و صهیونیسم» ، «مهدویت و رسانه»، «مهدویت، جهاد علمی و عقلانیت » ، «مهدویت و جوان» ، «مهدویت و سبک زندگی» ، «مهدویت و خانواده» ، «مهدویت و اقتصاد مقاومتی» و «مهدویت و انتظار جهانی» می پردازد.

مدیر رادیو معارف گفت: با استقرار گروه سیار رادیویی در محل مسجد مقدس جمکران ویژه برنامه های « او خواهد آمد »، « روشن تر از خورشید » ، « به رنگ خدا » و « جان جهان » در شب و روز میلاد ، به صورت مستقیم از مسجد مقدس جمکران به سمع معارف جویان خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها