رسانه ملی در استان ها

عیدانه‌های ویژه برای کیش

صدا و سیمای مرکز کیش برای اولین بار در سال 1354 تاسیس شد که ابتدا دارای یک کانال تلویزیونی مدار بسته بود. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در سال 1362 فرستنده برون‌مرزی 800 کیلو وات در این جزیره افتتاح شد که مهم‌ترین وظیفه آن، تقویت برنامه به زبان عربی و ارسال برای کشورهای حوزه خلیج‌فارس بوده است.
کد خبر: ۸۹۰۷۹۱
عیدانه‌های ویژه برای کیش

به گزارش جام جم سیما ، در ادامه و در سال 1372 رادیو کیش با پخش روزانه چهار ساعت برنامه کار خود را آغاز و در آبان 1385 نیز سیمای محلی کیش رسما شروع به کار کرد. در حال حاضر نیز شبکه محلی سیمای کیش با پخش 12 ساعت برنامه روی کانال 53 و شبکه رادیویی کیش با پخش 16 ساعت برنامه روی موج اف‌ام فرکانس 2/99 مگاهرتز در جزیره کیش قابل در یافت است.

از شاخص‌ترین تولیدات مرکز در سال 94 می‌توان به برنامه‌های تلویزیونی ساحل ترانه، انعکاس، کیش و زندگی و نوای انقلاب و همچنین برنامه‌های رادیویی موج مهربانی، گلچین، صبح و زندگی و... اشاره کرد.

این مرکز در ایام نوروز برنامه‌های تلویزیونی عیدانه و یژه سال تحویل و ایام نوروز و برنامه‌های رادیویی بهار جزیره، مهمان بهار و آوای دریا را به صورت زنده روی آنتن خواهد برد.

از موفقیت‌های مرکز کیش در سال 94 کسب عنوان رادیوی برتر در شاخه جذب مخاطب در بین مراکز صداوسیما، کسب رتبه اول برای انیمیشن جزیره خیال از تولیدات مرکز کیش در جشنواره فیلم کوتاه موج سازمان منطقه آزاد کیش و ارتباط گسترده شبکه کیش با شبکه‌های سراسری در روز انتخابات بوده است.

ضمیمه نوروزی جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها