بازیگر سینما و تئاتر گفت: بازنگری در تولید و عرضه فیلم‌های ویدیویی یک ضرورت است و در کنار این بازنگری برگزاری جشنواره تخصصی در حوزه فیلم‌های ویدیویی می‌تواند توجه‌ها را به لزوم این بخش در کنار تلویزیون و سینما جلب کند.
کد خبر: ۸۳۸۸۴۱
متولد تئاتر و بزرگ شده تلویزیون هستم

ستاره اسکندری که این روزها با سریال دندون طلا به کارگردانی داوود میرباقری در شبکه خانگی فیلم حضور دارد، در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به ارتباطات مخاطب با بخش شبکه نمایش خانگی گفت: اتفاقی که در خصوص ارتباط مخاطب با فیلم و سریال‌های شبکه خانگی و فیلم‌های ویدیویی می افتد، بسیار جالب است.

وی افزود: مخاطبان با فیلمی که بتوانند ارتباط برقرار کنند به راحتی آن را از فروشگاه ها می‌خرند و اگر سریال دنباله‌داری باشد تماشای آن را ادامه می‌دهند حتی به شکل کلامی برای آن اثر تبلیغ هم میکنند و با دوستان و آشنایان درباره آن حرف می زنند. می خواهم بگویم که فیلمی که کیفیت خوبی به لحاظ تکنیک، متن یا بازی نداشته باشد در واقع ضد خودش عمل می کند و جذب بازار نمی شود.

این بازیگر یادآور شد: برای فیلم‌هایی که توسط شبکه خانگی تولید می شود اتفاقات خوبی می‌افتد. اقداماتی هست که واسطه را بین هنرمند و مردم بر می دارد. این ماجرا در همه جای دنیا هست مثل داشتن کانال های خصوصی که مخاطب با پرداخت هزینه، خودش انتخاب می‌کند که چه نوع برنامه تلویزیونی یا فیلمی ببیند در حقیقت گزینشی عمل می کند و در انتخاب آزاد است.

اسکندری درباره حضور در شبکه خانگی با سریال « دندون طلا» گفت: خوشحالم که این سریال در شبکه فیلم های خانگی توزیع می شود.من دو سه سال از تلویزیون دور بودم.هر روز در شبکه های اجتماعی با ابراز علاقه مخاطبان مواجه هستم که نشان می دهد این سریال جای خودش را در میان مردم پیدا کرده است. 16 سال پیش در تئاتر «دندون طلا» بازی کردم و از این که این نقش را دوباره و در مدیومی دیگر بازی می‌کنم خیلی خوشحالم. من متولد تئاترم و بزرگ شده تلویزیون و این ارتباط گسترده با مخاطب عام را بسیار دوست دارم. بازی در تئاتر مرا در ارتباط با مخاطب خاص اغنا کرده ولی همچنان مشتاق ارتباط با مردم از طریق تلویزیون و شبکه خانگی فیلم هستم و اگر بازهم سریالی در این قد و قواره حرفه ای در شبکه خانگی پیشنهاد شود شکی نیست که آن را می‌پذیرم.به نظرم برای رونق گرفتن دوباره تله فیلم‌های تلویزیون باید از کسانی مثل داوود میرباقری و حسن فتحی دعوت به کار شود چرا که آنها این مدیوم ها را به خوبی می شناسند.

بازیگر «مرگ تدریجی یک رویا» درباره برگزاری جشنواره ویدیویی یاس گفت: با برگزاری این جشنواره کاملا موافقم اما باید بگویم حوزه فیلم‌های ویدیویی به لحاظ تولید و عرضه نیازمند بازنگری در سیاست‌ها هستند. در این میان برگزاری جشنواره تخصصی مانند یاس می‌تواند توجه‌ها را به این حوزه جبل کند و نقش موثری در تولید آثار ویدیویی داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها