یادی از موقعیت بی‌تکرار جمشید مشایخی در دهه 60

نامی برای یک دهه هنر بازیگری

بازیگر و هنرمند پیشکسوت سینما:

سینمای ایران توانایی الگو شدن در دنیا را دارد

بازیگر و هنرمند پیشکسوت سینما گفت: برای شکوفا شدن، باید به جوانان بهای بیشتری دهیم و شرایط لازم را برای ارائه کار آنها فراهم سازیم.
کد خبر: ۸۳۵۸۸۸
سینمای ایران توانایی الگو شدن در دنیا را دارد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی ایران، جمشید مشایخی در گفت و گوی ویژه با رادیو ایران با بیان اینکه سینمای ایران، ضمن اشاره توانمندی ها و شایستگی موجود در سینمای ایران، گفت: از آنجا که سرزمین عزیزمان دریایی از هنرمندان بزرگ را در خود جای داده است، هنرمندان سینما و تئاتر ایران توانایی الگو شدن در دنیا را دارند.

این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: آرزو دارم سینمای ایران روز به روز پیشرفت کند، یقین دارم، هم اکنون کشورمان دارای جوانانی است که از شخصی چون جمشید مشایخی نیز پیشی گرفته اند.

وی همچنین با بیان اینکه لازم است، مردم را از واقعیت به حقیقت رساند، یادآور شد: برای شکوفا شدنمان باید به جوانان کشور بهای بیشتری دهیم و شرایط لازم را برای کار آنها فراهم سازیم.
مشایخی که جوانان کشور را فرزندان خود می داند، بخش دیگر سخنانش را به هنردوستان ایرانی اختصاص داد و در این باره گفت: دوستداران هنر ایران که وجودشان برای کشورمان بسیار با ارزش است نقش باغبانانی را دارند که اگر توجه لازم به آنان نشود خشک می شوند و از میان می روند.

این بازیگر و هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون در پایان این گفتگو برای ملت ایران، آرزوی سلامتی و روزهای خوش کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها