یکی از نویسندگان مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۴» گفت: سری چهارم پایتخت نیز مانند سری‌های قبلی مملو از نکات آموزنده اخلاقی غیرمستقیم است و حال و هوای آن به ماه مبارک رمضان نزدیک است.
کد خبر: ۷۹۰۹۴۱
حال و هوای «پایتخت ۴» به ماه رمضان نزدیک است

«خشایار الوند» گفت: تا به حال حدود 8 قسمت از سریال «پایتخت 4» نوشته و ساخته شده است. در حال حاضر نیز گروه در شیرگاه مشغول تصویربرداری هستند.

وی ادامه داد: ما در این مجموعه تلویزیونی یک خط داستانی را جلو می‌بریم که از قصه‌های مختلفی تشکیل شده و به ترتیب قصه، ضبط سریال پیش می‌رود. در حقیقت ما به خاطر فرصت کمی که در دست داریم امکان رج زنی نداریم.

الوند درباره ارتباط این سری از پایتخت با حال و هوای ماه رمضان نیز توضیح داد: اینکه ما فکر کنیم اگر در یک سریال سفره افطار پهن شد، پس این سریال با حال و هوای ماه رمضان تطبیق دارد، اشتباه است. در حقیقت پرداختن به مضامین اخلاقی و انسانی و در کنار آن آموزه‌های دینی به نحوی که مخاطب به صورت غیرمستقیم آنها را بپذیرد، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که تصویربرداری پیش از ماه رمضان به پایان خواهد رسید یا خیر؟ اظهارداشت: امسال پایتخت در ۲۶ قسمت ساخته می‌شود و به دلیل پخش سریال‌های دیگر پیش و پس از این سریال، ما باید ۲۶ تقطیع سر ۴۰ دقیقه داشته باشیم که کار سختی است اما گروه همه تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند علی‌رغم همه مشکلات سریال خوب و آبرومندی را بسازند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها