ژاله علو و بهزاد فراهانی به همراه دیگر هنرمندان رادیویی برنامه تحویل سال رادیو نمایش را اجرا می‌کنند.
کد خبر: ۷۷۸۰۴۷
دیروز تا نوروز با ژاله علو و بهزاد فراهانی

نازنین مهیمنی، سردبیر این برنامه گفت: تولید برنامه تحویل سال رادیو نمایش با عنوان «دیروز تا نوروز» به مدت سه ساعت‌ با اجرای هنرمندان پیشکسوتی چون ژاله علو، بهزاد فراهانی، مهین نثری، صدرالدین شجره، خسرو فرخزادی، مهین فردنوا، باقر کریم‌پور و محمد مهاجر آغاز شده است.

در این برنامه می‌خواهیم وحدت و یکپارچگی هنرمندان رادیو نمایش را در قالب برنامه‌ عیدانه به سمع شنوندگان برسانیم. وی افزود: در این برنامه به تهیه‌کنندگی فرشاد آذرنیا یک بخش معنوی خاص گنجانده شده و در آن به درد دل‌های مردم و درخواست آنها از حضرت امام رضا (ع) در سال جدید می‌پردازیم.

همچنین نمایش «سفر طولانی» در قالب برنامه یکی بود یکی نبود امروز ساعت 19 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

داستان این نمایش رادیویی درباره خبرنگاری است که برای انجام ماموریتی به آفریقا می‌رود، اما در میان راه هواپیما دچار سانحه‌ای می‌شود و در صحرا فرود می‌آید و او با همسفرانش در ادامه راه دچار اتفاقاتی می‌شوند.

ترنم برای اشعار فاطمی

برنامه «ترنم» رادیو معارف امروز با موضوع بررسی شعر فاطمی پخش می‌شود.

این برنامه با مجری کارشناسی محمدجواد شرافت و کارشناسی یوسف رحیمی طلبه و شاعر اهل‌بیت به تبیین و بررسی جایگاه شعر فاطمی، قالب‌های مرثیه، مدیحه، روضه و مصیبت در شعر فاطمی خواهد پرداخت. برنامه ترنم ساعت 15 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

همسایه سلام برای نمایشگاه‌های بهاره

برنامه «همسایه سلام» رادیو تهران امروز با موضوع نمایشگاه‌های بهاره در شهرستان‌های استان تهران از ساعت 15 پخش می‌شود.

مهدی رادفر، تهیه‌کننده برنامه گفت: این برنامه درباره نمایشگاه‌های بهاره اطلاع‌رسانی می‌کند و سجادی رئیس صنعت و معدن و تجارت شهرستان رباط‌کریم و محمودپور شهردار این شهرستان نیز پاسخگوی شهروندان هستند.

به گفته وی، این برنامه با هدف رشد، توسعه و رسیدن به بالندگی و شکوفایی در سراسر استان تهران از رادیو تهران پخش می‌‌شود. از مسائل و مشکلات مربوط به شهرستان‌ها گرفته تا فرهنگ و آداب و رسوم آنها و تازه‌ترین رویدادها و اخبار شهرستان‌ها در این برنامه گنجانده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها