سریال‌های شب شیشه‌ای ساخته مسعود رشیدی و روزهای زندگی به کارگردانی سیروس مقدم از شبکه‌ آی‌فیلم پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۷۷۲۳۵
پخش یکی از سریال‌های قدیمی «سیروس مقدم» از آی فیلم

پخش سریال شب شیشه‌ای به کارگردانی مسعود رشیدی از نوزدهم اسفند ساعت 18 و 30 دقیقه آغاز می‌شود. این مجموعه داستان فرزند مهندسی به نام احمدی است که بر اثر تربیت اشتباه به راه خلاف کشیده می‌شود. او پس از دستگیری روانه حبس شده و در زندان کشته می‌شود. پس از مراسم خاکسپاری، مهندس احمدی متوجه تربیت غلط فرزند خود می‌شود و درصدد جبران مافات برمی‌آید.

علیرضا مسعودی نویسندگی این سریال را به عهده داشته و حمید رحیمی نادی نیز تهیه‌کننده آن است. احمد نجفی، کامران تفتی، مهدی سلوکی، شهرام عبدلی، یاسمینا باهر، حسام بیگدلو، سارا خوئینی ها، داریوش سلیمی، بیژن پیشدادی، عباس موسوی، آزیتا ترکاشوند، سید امیر کلوری، شیما رستگاری و علیرضا مسعودی در این سریال بازی کرده اند.

پخش سریال روزهای زندگی به کارگردانی سیروس مقدم از بیست و یکم اسفند ساعت 21 و 30 دقیقه شروع می‌شود. این سریال درباره یک استاد دانشگاه است که بتازگی دکترای خود را در رشته جامعه‌شناسی از دانشگاه فرانکفورت دریافت کرده و به ایران بازمی‌گردد و مشغول تدریس در دانشگاه می‌شود.

این مجموعه به نویسندگی ابوالفضل آقا‌بابا، کامبوزیا پرتوی، سیروس مقدم و فریبرز کامکاری نوشته شده و در آن مجید مظفری، کتایون ریاحی، داوود رشیدی، اسماعیل شنگله، داریوش ارجمند، رضا بابک، ژاله علو، فلورا سام، لیلا بلوکات، شیرین بینا، ژیلا صادقی و... بازی کردند. (جام‌جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها