در حالی که عادل فردوسی پور درگیر آماده سازی مقدمات پخش برنامه 90 این هفته بود، خبر رسید که امیر قلعه نویی از او به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و اگر عادل طی 3 روز به دادسرا مراجعه نکند، حکم جلب اش صار می‌شود.
کد خبر: ۷۷۴۹۴۰
قلعه‌نوعی، بالاخره عادل فردوسی‌پور را به دادگاه کشاند

هر چند فردوسی پور به رسانه ها گفته که فعلا فقط سکوت می کند و هیچ حرفی ندارد اما یکی از بچه های پشت صحنه برنامه 90 گفت: «سکوت عادل طولانی نخواهد بود و فردوسی پور قصد دارد با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه، ضمن دفاع از خود در قبال اتهامات قلعه نویی، از سرمربی استقلال بابت اتهاماتی که قبلا به او زده بود و مصاحبه های اخیرش، شکایت کند.

شکایت قلعه‌نویی از فردوسی‌پور، بخاطر مطالبی است که در برنامه 90 علیه او پخش شده است. سرمربی استقلال که پیش از این پای جواد نکونام و حسین کعبی را به دادگاه کشیده بود، قصد دارد با عادل هم در دادسرای فرهنگ و رسانه رو در رو شود.

شاید چند روزنامه نگار هم همزمان با عادل از قلعه نویی شکایت کنند!

از سوی دیگر یک رسانه ادعا کرد عادل فردوسی پور این روزها مشغول مدرک جمع کردن است.
یکی از سوژه هایی که عادل در برنامه ی 90 به آن پرداخته بود برایش دردسرساز شده و گویا باید مدارکی را تحویل بدهد و یکسری از ادعاهایش را ثابت کند.

عادل در همین رابطه تماس هایی را برقرار کرده و طی روزهای گذشته به طور جدی به دنبال تکمیل مدارک پرونده ای خاص بوده است.

حالا باید دید آیا او به هدفش می رسد یا نه؟ شایعه شده که خانواده ی یکی از فوتبالیست ها از عادل فردوسی پور شکایت کرده اند. (جام نیوز و مهام نیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها