در دیدار رئیس سازمان صدا و سیما با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر مطرح شد؛

ضرورت امیدآفرینی و ایستادگی دربرابر هجمه فرهنگی غرب

رئیس سازمان صدا و سیما «مسعود احمدی افزادی» را برای مدت سه سال به سمت مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان منصوب کرد.
کد خبر: ۷۶۴۰۷۵
انتصاب مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز اصفهان

به گزارش روابط عمومی معاونت امور مجلس و استان ها ، مدیرکل جدید مرکز اصفهان از نوادگان مرحوم آیت الله میرجهانی طباطبایی(ره) از علمای بنام و معاصر اصفهان و دانش آموخته دوره دکتری در رشته ادیان و عرفان تطبیقی است . وی بخشی از پژوهش های تخصصی خود را در دانشگاه هایدبرگ آلمان گذرانده است.

دکتر احمدی افزادی در کنار 16 سال تدریس در گروه تخصصی ادیان و عرفان دانشگاه های مختلف ، مقالات و تالیفاتی همچون شرح نی نامه مثنوی مولانا ، اسلام و چالش مسلمانان در غرب ، ادبیات یکسان در مثنوی و دیوان شمس ، حکومت انبیا از نگاه امام خمینی ، تورات و انجیل ، مقایسه سیره پیامبران در اسلام و عهد عتیق و .... را به رشته تحریر درآورده است.

وی همزمان با فعالیت های علمی و تحقیقاتی، عضویت در بنیاد حکمت اسلامی صدرا و انجمن محققان آلمان را در کارنامه علمی خود دارد.

دکتر احمدی افزادی پیش از این مدیریت شبکه تلویزیونی "شما" را برعهده داشت و مدیریت شبکه تلویزیونی پنج تهران، مدیریت شبکه جوان ، مدیرکلی صدا و سیمای مرکز گلستان و مدیرکلی رادیو البرز از مهم‌ترین سوابق مدیریتی وی در سازمان صدا و سیما به شمار می آید.

بنابر این گزارش ، مراسم معارفه مسعود احمدی افزادی و تودیع علی کلباسی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است، امروزسه شنبه هفتم بهمن در مرکز اصفهان برگزار می شود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها