پدر گلشیفته فراهانی در خصوص متن منتسب به وی در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد.‌
کد خبر: ۷۶۰۷۰۹
واکنش «بهزاد فراهانی» به نامه‌ای که از قول او منتشر شد

بهزاد فراهانی، پدر گلشیفته فراهانی در پاسخ به سوالی در خصوص متن منتشر شده منتسب به وی در فیس‌بوک گفت: «صفحه‌ای در فیس بوک ندارم».

او از اظهار نظر بیشتر در این زمینه خودداری کرد.

لازم به ذکر است در سالهای گذشته بهزاد فراهانی در قبال انتشار تصاویر دخترش در شبکه های اجتماعی و رسانه ها موضعی جدی نگرفته بود و اظهار داشته بود که مسائل دخترم به من مربوط نمی‌شود.

یادداشت فوق این گونه آغاز می‌شد: «تو را دخترم نمیخوانم،
چرا که هنر را با عریانی اشتباه گرفتی.
تو را دخترم نمی نامم...» (فرهنگ نیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
ببو
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
۰
۰
اگر دخالت كردن تو زندگی و كار مردم شغل حساب میشد ما ایرانیها در سن 25 سالگی بازنشسته میشدیم.آخه به شما چه ربطی داره زندگی مردم.
حق گو
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
۰
۰
چرا ما آدمها باید زود قضاوت كنیم.آقای فراهانی مثل هر پدر دیگری حتما تمام سعی خود را كرده است در این موضوع.بیاییم یه خرده در كار خصوصی دیگران دخالت نكنیم. پسر نوح هم بدكار و مایه آبروریزی نوح بود خب این دلیل نمی شود كه نوح كاری نكرده باشد...
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
۰
۰
كار شما هم درست نیست رسانه صدا و سیما. شما هم دارید این مطلب كذب رو منتشر می كنید . كو ارزش هایی كه ازش دم می زنید؟
بهمن
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
۰
۰
اولا دخالت در زندگی خصوصی افراد ممنوع است. قصد تایید یا تكذیب كارهای خانم گلشیفه را ندارم اما باید خانواده اش را در ایران را راحت گذاشت زیرا آنها نباید تاوان خوب یا بد را بپردازند. دوما در داخل كشور فرزندان و منسوبان بسیاری از افراد مشهور اعم از هنرمند ، مربی فوتبال ، تاجر و سرمایه دار و...كارهایی می كنند كه شرم و ننگ آنها بیشتر است. البته رسانه ها به دلیل ترس از تهمت زدن یا تشویش اذهان عمومی یا وكلای چند میلیاردی كه ممكن است به دلیل افشای آنها گریبانشان را بگیرند سكوت اختیار می كنند . پس انسان باشیم و خانواده فراهانی رها كنیم. فروش چند نسخه روزنامه بیشتر یا چند كاربر اضافه برای یك سایت ارزش این دامن زدن به این مسائل را ندارد. هركس می داند و وجدان خودش.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
۰
۰
برادران و خواهران من اشتباه نكنید این مسئله به همه ما ایرانی ها مربوط میشه چرا كه زمانیكه این خانم در سریالها بازی میكرد همه ما تماشا میكردیم حالا هم در طی مسایل 88 از كشور نه تنها فرار كرده بلكه عریان شده و به تماشای همه دنیا گذاشته این یعنی هرزگی یعنی پشت كردن به همه چیز.بله اگه ایشون در منزل خود در چاردیواری خانه خود هر كاری میكرد به خودش مربوط بود ولی وقتی بطور عریان در بغل بازیگران هالیوودی میره و یا خودش را عریان میكنه تا فلان عكاس ازش عكس بگیره بذاره رو جلد فلان مجله این آیا چیزی جز هرزگی است ایشان داره با نمایش اندام خودش به دنیا میگه من رو نگاه كنید آیا میدانید عریانی او میتونه باعث گمراهی چه دختر وپسرهایی بشه؟حالا یه وقت یه فرد عادی جامعه یه خطایی میكنه میگیم خیلی مهم نیست ولی وقتی یه بازیگر ایرانی میره وجود خود رو نمایش میده این دیگه جایی نیست كه بگیم موردی نداره یا به ما ارتباط نداره اتفاقا بما مربوطه باید ایشان حتما محاكمه بشه و جمع بشه. البته مردم باید حساب این دختر گمراه را از حساب خانواده محترمشان كه واقعا انسانهای محترم و با شخصیتی هستند جدا كنند. بدانید زنان ما ایرانیها در طول تاریخ به عفت و پاكدامنی معروف بوده و هستند.
هانا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
۰
۰
فقط واسه معروفیت اینجوری رفتار میكنه .اخه ب چه قیمتی .

نیازمندی ها