بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون:

بعضی تلخی‌ها شیرین است

تهیه‌کننده و کارگردان «دستپخت‌های خودمانی» می‌گوید پنجشنبه، 4دی روشنک عجمیان و مارال فرجاد از بازیگران سینما و تلویزیون روی آنتن شبکه دو با یکدیگر مسابقه آشپزی می‌دهند.
کد خبر: ۷۵۲۴۴۵
رقابت 2 بازیگر زن در مسابقه آشپزی

«دستپخت های خودمانی» به کارگردانی و تهیه کنندگی فریدالدین نیکجو و با اجرای بهار ارجمند میزبان بازیگران و چهره های مشهور خواهد بود که با هم به رقابت آشپزی می پردازند.
فریدالدین نیکجو در توضیح این خبر گفت: پنجشنبه، 4 دی روشنک عجمیان و مارال فرجاد در این برنامه ته‌تالی از غذاهای محلی اراک را درست خواهند کرد. وی ادامه داد: این برنامه به واسطه آن به سنت های خوب ایرانی، غذاهای اصیل و مزه های از یاد رفته کشور عزیزمان ایران پرداخته شود. در حقیقت فرصتی فراهم شده تا هنرمندان و ورزشکاران در یک فضای صمیمانه در تلویزیون آشپزی کنند، درباره فرهنگ اصیل ایرانی گپ بزنند و فضایی شاد برای خانواده های ایرانی ایجاد کنند.
«دستپخت‌های خودمانی» کاری از گروه خانواده شبکه دو است که پنجشنبه هر هفته از ساعت 19 و 45 دقیقه روی آنتن شبکه دو می‌رود.از دیگر عوامل این برنامه می‌توان به شیوا مهرزاد طراح، مهدی زرین مدیر تولید، رضا خسروی آهنگساز، سعید شیخ‌حسینی هماهنگی، سعید آهنج دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز و عماد نیاورانی مدیر فنی اشاره کرد. (روابط عمومی شبکه دو)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها