بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دیروز طی مراسمی از مدیران شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و جمعی از تهیه‌کنندگان ، کارگردانان و برنامه‌سازان فعال در هفته‌دفاع مقدس قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۴۵۰۲۶
قدردانی از فعالان دفاع مقدس در رسانه ملی

مراسم قدردانی از رسانه‌های فعال در هفته دفاع مقدس دیروز با حضور سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم قائم‌مقام صداوسیما، دکتر پورمحمدی معاون سیما، علی‌اصغر جعفری رئیس بسیج صداوسیما و جمعی از مدیران و برنامه‌سازان برگزار شد.

حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم در این مراسم گفت: اگر در لایه‌های مختلف آثار فرهنگی دقت کنیم، درمی‌یابیم که دفاع مقدس مجموعه‌ای از معنویات، عدالت و اخلاقیات است که اگر این فرهنگ بخوبی در سطوح مختلف اجرایی اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جاری شود، تحول بزرگی را به‌وجود می‌آورد و می‌تواند سرعت توسعه را افزایش دهد و در کنار آن کمک شایانی به رستگاری ما کند.

وی افزود: اگر هدف اصلی رسانه ملی را زنده‌ نگه‌ داشتن آرمان‌های دفاع مقدس بدانیم گزاف نگفته‌ایم و از جمله اهداف مهم ما در رسانه ملی این است که بتوانیم ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل‌های دیگر منتقل کنیم.

وی اظهار کرد: نکته‌ای که باید در نظر داشته باشیم این است که ما در موقعیت جنگ نرم قرار داریم که در حقیقت جنگ رسانه‌هاست و قطعا آن مجموعه‌ای می‌تواند به پیروزی دست یابد که از پشتوانه عظیم فکری و فرهنگی برخوردار باشد.

حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم در ادامه سخنانش افزود: تاریخ فرهنگی ارزشمند و باورمدارانه واقعی ما تاریخ هشت سال دفاع مقدس است که سرمایه ارزنده‌ای برای مقابله با جنگ جهانی محسوب می‌شود و اگر هنرمندانه به آن پرداخته شود، پیروزی واقعی از آن ما خواهد بود. چون ما از غنای محتوایی زیادی برخوردار هستیم و با این محتوا می‌توانیم مثل غواص درهای گرانبها را در بحر عمیقی یافته و به دنیا عرضه کنیم.

علی‌اصغر پورمحمدی، معاون سیما نیز در این مراسم از تمام عوامل صداوسیما که در تولید برنامه‌ها و تولیدات هفته دفاع مقدس همکاری کردند، قدردانی کرد و همه زحمات را نتیجه پیگیری‌های مجدانه علی دارابی معاون سابق سیما دانست. (روابط عمومی رسانه ملی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها