گزارشی از پشت صحنه سریال «سیگنال موجود است»

اولین سریال با موضوع موسیقی زیر‌زمینی

تهیه‌کننده سریال «سیگنال موجود است» خبر داد:

اروپا را در تهران بازسازی می کنیم!

بعد از پایان مراحل تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «سیگنال موجود است» به کارگردانی مهدی مظلومی، صداگذاری این سریال کمدی همزمان با تدوین آن آغاز شده است.
کد خبر: ۷۴۴۵۰۳
اروپا را در تهران بازسازی می کنیم!

مسعود فرخنده‌ طینت، تهیه‌کننده «سیگنال موجود است» درباره آخرین وضعیت این پروژه گفت: بعد از آخرین لوکیشن سریال که مدرسه‌ای واقع در میدان تسلیحات تهران بود، تصویربرداری این مجموعه به پایان رسید و مهدی مظلومی خودش شروع به تدوین آن کرد. همچنین بعد از پایان تدوین قسمت‌های اولیه سریال، احسان افشاریان کار صداگذاری آن را به‌ صورت همزمان شروع کرد.برای موسیقی با چند نفر مذاکراتی انجام داده‌ایم ولی هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم که البته طی چند هفته آینده در این مورد نیز تصمیم‌گیری خواهد شد.


این تهیه کننده اضافه کرد:‌ با وجود اعلام قبلی، مبنی بر ساخت سریال 26 قسمتی، ما «سیگنال موجود است» را در 23 قسمت 40 دقیقه‌ای آماده پخش کرده‌ایم. البته این مسئله، هیچ لطمه‌ای به داستان سریال نزده است.
او درباره زمان پخش سریال گفت: هنوز زمان مشخصی انتخاب نشده است، اما برای نمایش هر شبی آن برنامه‌ریزی شده و مدیران شبکه 3 در حال بررسی و انتخاب یک زمان مناسب هستند. البته با توجه به سریال‌های کمدی که قرار است از صدا و سیما پخش شود و همچنین همزمانی نوروز امسال با ایام فاطمیه، به احتمال زیاد پخش این مجموعه بعد از عید آغاز شود.
مسعود فرخنده‌ طینت درباره یکی از لوکیشن‌های سریال که باید در خارج از کشور تصویربرداری می‌شد، گفت: بخش‌هایی از سریال «سیگنال موجود است» در یک کشور اروپایی اتفاق می‌افتد، اما گروه تولید سریال تصمیم گرفته به جای سفر به خارج از کشور، نماهای مورد نیاز را در تهران بازسازی کند. بنابراین، مکان‌هایی در تهران پیدا کرده‌ایم که به لحاظ تصویری به لوکیشن‌های خارجی نزدیک است و با ایجاد نمادهای اروپایی می‌توانیم، فضای مورد نظرمان را ایجاد کنیم. به عنوان مثال، با طراحی یک کیوسک روزنامه که در خیابان سنگفرش شده‌ای در تهران قرار دارد، می‌توانیم تصویر خیابانی اروپایی را بازسازی کنیم. همچنین، خانه مدیر یکی از شبکه‌های خارجی و بخش‌هایی از ساختمان شبکه تلویزیونی، مانند راهرو و کافی‌شاپ آن را نیز بازسازی کرده‌ایم.
«سیگنال موجود است» داستان جوانی به نام پرهام است که سودای خوانندگی در سر دارد، اما سبک‌های موسیقی که او کار می‌کند، هیچ کدام موفق به دریافت مجوز نمی‌شود. پرهام به تشویق دو نفر از دوستانش تصمیم ‌می‌گیرد به خارج از کشور سفر کند.
مهران غفوریان، سیامک انصاری، جواد رضویان، سحر ولدبیگی، لاله صبوری، مرضیه صدرایی، محمود بصیری، حامد وکیلی و امید روحانی، گروه بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می‌‌دهند. همچنین رضا نامی (بازیگر تازه کشف شده توسط مهدی مظلومی) نقش پرهام را در این مجموعه بازی می‌کند.
طرح این سریال را علی مسعودی نوشته و اکبر روح به کمک امیر برادران، نگارش فیلمنامه را بر عهده داشته است. (روزنامه صبا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها