تصویربرداری صحنه‌های خارجی سریال تلویزیونی اتاق عمل به کارگردانی مهران مدیری و تهیه‌کننندگی حمیدرضا مهدوی در بلوار ارتش ادامه دارد. در این سریال سیامک انصاری، مهران مدیری و مهران غفوریان نقش پزشک را بازی می‌کنند.
کد خبر: ۷۳۲۸۴۱
پزشکان «اتاق عمل» مقابل دوربین رفتند

مهران مدیری، کارگردان و بازیگر این سریال در این‌باره به جام‌جم گفت: تاکنون سیامک انصاری، شبنم فرشادجو، مهران غفوریان، سحر ذکریا، جواد رضویان، محمدرضا هدایتی و علی اوجی در نقش پزشک مقابل دوربین رفته‌اند.

وی افزود: بازیگر مقابل انصاری، فرشادجو است و غفوریان و ذکریا بازیگرانی هستند که مقابل هم بازی می‌کنند. جواد رضویان و هدایتی هم دو بازیگری هستند که در کنار هم مقابل دوربین می‌روند و علی اوجی هم بازیگری است که نقش مقابل خود من را بازی می‌کند. مدیری که ساخت سریال‌های طنزی همچون پاورچین، شب‌های برره، جایزه بزرگ، مرد هزار چهره و مرد دو هزار چهره را در کارنامه دارد در سریال طنز اتاق عمل، پزشکانی را به تصویر می‌کشد که بر اتفاقی پزشک شده‌‌اند و در اصل نباید در این حرفه مشغول به کار می‌شدند.

داستان این سریال درباره اتفاقاتی است که در یک بیمارستان رخ می‌دهد و برای سرعت بخشیدن به روند تولید، این سریال با پنج دوربین ثابت و یک دوربین متحرک ضبط می‌شود. بینندگان در این سریال با حضور شخصیت‌های پزشک، بیمار، پرستار و... شاهد موقعیت‌های طنزی خواهند بود که در بیمارستان رخ می‌دهد.امیر ادیب‌پرور همزمان با تصویربرداری، تدوین سریال اتاق عمل را شروع کرده تا این سریال برای پخش زمستانی شبکه تهران آماده شود. آهنگساز این سریال بهرام دهقان‌یار است و ترانه تیتراژ را مهران مدیری می‌خواند.

هم‌اکنون گروه در بلوار ارتش مشغول ضبط صحنه‌های خارجی این سریال هستند.

بعد از تمام شدن این صحنه‌ها راهی سوله‌ای خواهند شد که دکورهای بیمارستان در آن طراحی و ساخته شده است. 70 درصد از تصویربرداری این سریال در این دکور می‌گذرد. گروه قبل از لوکیشن‌ بلوار ارتش در لوکیشن‌هایی واقع در فرمانیه، بیمارستان طوس و خانه‌ای واقع در خیابان فرشته صحنه‌های خارجی این سریال را تصویربرداری کرده‌اند.

ویژگی‌های این سریال در مقایسه با سریال‌های قبلی مهران مدیری، ضبط با شش دوربین، نوع تصویربرداری و حضور تعداد زیادی از بازیگران مطرح طنز است. این سریال دوازدهم مهرماه در لوکیشنی واقع در فرمانیه کلید خورد. اتاق عمل با ضبط صحنه‌های زندگی مهران غفوریان و خانواده‌اش آغاز شد. مهران غفوریان به عنوان یک پزشک که تخصصش را از خارج گرفته به ایران می‌آید و خانواده‌اش به استقبال او می‌روند.

فرج‌الله گل‌سفیدی، پروین قائم‌مقامی و شبنم فرشادجو به ترتیب نقش‌های پدر، مادر و خواهر مهران غفوریان (دکتر بهروز عشقی) را بازی می‌کنند.

پیش‌تولید این مجموعه حدود یک ماه طول کشیده است. 30 درصد از لوکیشن‌ها خارج از بیمارستان و 70 درصد آنها مربوط به لوکیشن اصلی در بیمارستان می‌شود.

از دیگر بازیگران سریال می‌توان به سپند امیرسلیمانی‌، علی اوجی،‌ لیلا ایرانی‌، پوریا ایرائی‌، شراره ارمغانی‌، تینا اسدی‌، بهناز توسلی‌، فرزانه تفرشی‌، فلامک جنیدی‌، جوانه دلشاد‌، آذین رئوف،‌ نادر سلیمانی‌، ماندانا سوری‌، شادان شهیدی‌، یوسف صیادی‌، الیکا عبدالرزاقی‌، گل‌ناز عباسی‌، رضا فیض‌نوروزی‌، نیما فلاح‌، عارف لرستانی‌، علی لک پوریان‌، دریا مرادی‌دشت‌، رضا نیک‌خواه‌، رامین ناصرنصیر‌، سام نوروزی‌، سحر ولدبیگی‌، فاطمه هاشمی‌ و ساعد هدایتی اشاره کرد.

/Media/Image/1393/07/10/635478133621618121.jpg

سریال طنز اتاق عمل در 90 قسمت 40 دقیقه‌ای برای پخش شبانه آماده می‌شود. خشایار الوند و امیرمهدی ژوله سرپرست نویسندگان و الهه زارع‌نژاد، امیر وفایی، امیر برادران و امیرعباس پیام نویسندگان این سریال هستند که این گروه زیر نظر مهران مدیری مشغول نگارش متن‌های اتاق عمل هستند.

برخی از عوامل سازنده این سریال عبارتند از: تصویربرداران منوچهر مظفری، جمال شمس، امیر احمدپور و کامران جمشیدیان، صدابردار، صداگذار و میکس محمود خرسند، طراح گریم مهرداد شکرآبی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز پوپک مظفری، طراح صحنه و لباس مهران مدیری، منشی صحنه بهناز تاجیک، مدیر تولید ابوالفضل نصیر، طراح دکور علیرضا مفاخری، سرپرست اجرای دکور مرتضی مفاخری، سرپرست لباس شادی رستگار، مدیر تدارکات محمودرضا جوانشیر و مدیر روابط عمومی، وفا ملک‌زاده.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها