ضرغامی در نشست خود با رؤسای فدراسیون های ورزشی اعلام کرد:

حمایت تمام‌قد رسانه ملی از ورزشکاران اعزامی به بازیهای آسیایی

مهندس ضرغامی در نشست خود با رؤسای فدراسیون های ورزشی اعلام کرد رویکرد رسانه ملی در انعکاس اخبار بازی های آسیایی تقویت ورزشکاران است.
کد خبر: ۷۱۶۹۶۸
حمایت تمام‌قد رسانه ملی از ورزشکاران اعزامی به بازیهای آسیایی

رؤسای فدراسیون های ورزشی کشور در آستانه اعزام تیم های ورزشی به بازی های آسیایی که در اینچون کشور کره برگزار می‌شود با رئیس رسانه ملی دیدار کردند.

رئیس سازمان صدا و سیما در این نشست از حمایت رسانه ملی از ورزشکاران اعزامی خبر داد و گفت: اخبار و گزارش های این رویداد مهم ورزشی را بصورت دقیق و کارشناسانه در شبکه های رادیویی و تلویزیونی انعکاس خواهیم داد. وی افزود: در انعکاس خبرهای مربوط به ورزشکاران و تیم های اعزامی نگاه ما صرفاً نگاهی حمایتی است.

در این نشست که به منظور سیاست گذاری برای پخش خبرها و گزارش های مربوط به مسابقات آسیایی اینچون در کره جنوبی برگزار شده بود معاون رئیس رسانه ملی در امور سیما و روئسای فدراسیون های ورزشی کشور نیز حضور داشتند.

کیومرث هاشمی دبیر کمیته ملی المپیک در این جلسه ضمن قدردانی از رسانه ملی به خاطر پوشش رویداد های ورزشی و حمایت این رسانه از ورزش کشور گفت: رسانه ملی به عنوان رسانه ای مورد اعتماد مردم، یک فرصت به شمار می رود که روئسای فدراسیون ها باید برای انعکار اخبار مربوط به حوزه ورزشی خود از این فرصت نهایت بهره را ببرند.

وی با تشکر از صدا و سیما به خاطر همراهی تیم های ملی در بازی های بین المللی، نقش رسانه ملی را در کسب موفقیت های تیم های ورزشی بسیار پر رنگ خواند.

دبیر کمیته ملی المپیک گفت: امسال 22 تیم ایرانی در رشته های مختلف به بازی های آسیایی اعزام می شوند و امیدواریم با تلاش صدا و سیما اخبار و اطلاعات خوشی از حضور این تیم ها در مسابقات آسیایی به سمع و نظر مردم کشورمان برسد.

علی دارابی معاون سیما نیز در این نشست گفت: همدلی میان فدراسیون ها و رسانه ملی در طول این سال ها بی سابقه بوده استوی افزود: رویکرد ما در ورزش سیما جلوگیری از سایه انداختن رشته فوتبال بر دیگر رشته های مدال آور ورزشی است. از این رو پخش برنامه هایی هفتگی در تلویزیون را که هر قسمت آن ها به بررسی یک رشته روزشی اختصاص دارد در دستور کار داریم. از سویی توجه به رشته های ورزشی پایه همچون چوگان نیز از اولویت های سیماست.

معاون سیما در ادامه از تلاش برای راه اندازی شبکه های جدید ورزشی در سیما خبر داد و بیان کرد: تاسیس چند شبکه جدید ورزشی در مرحله مطالعات و زمینه سازی قرار دارد.

دارابی در پایان از اعزام دو تیم مستندساز برای به تصویر کشیدن رویدادهای هفدهمین دوره بازی های آسیایی نیز خبر داد.

در این نشست هریک از روئسای فدراسیون های ورزشی خواسته ها و توقعات خود را از رسانه ملی مطرح کردند. (روابط عمومی صدا و سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها