کمند امیرسلیمانی که تجربه همکاری در سه سریال طولانی با زنده‌یاد اکبر خواجویی را داشته، با متاثر شدن از درگذشت این کارگردان سینما و تلویزیون، می‌گوید: خوبان و عزیزان همیشه گلچین می‌شوند‌؛ هنوز هم صدای مهربان و خنده‌های قشنگ زنده‌یاد خواجویی در گوشم مانده است.
کد خبر: ۷۰۸۹۴۰
هنوز صدای خنده‌های مهربان خالق «پدر سالار» در گوشم است

بازیگر نقش آذر در سریال «پدرسالار» با تداعی خاطرات گذشته‌اش از همکاری‌ با اکبر خواجویی در سریال‌های تلویزیونی اظهار می‌کند: طی این سال‌ها سه سریال طولانی با زنده‌یاد خواجویی کار کردم که «پدرسالار» برجسته‌ترین آنها بود. شما از هرکس درباره‌ی آقای خواجویی بپرسید اول از هم به خوش اخلاقی ایشان اشاره می‌کند؛ چرا که او مرد شریف‌، دوست‌داشتنی و آرامی بود و خانواده‌ آرامی هم داشت. در کل اگر بخواهم در یک جمله ایشان را توصیف کنم، باید بگویم رفتار و منشش ستودنی بود.

وی سپس یادآور می‌شود: کمابیش بعد از سریال «پدر سالار» با آقای خواجویی و خانواده‌اش در ارتباط بودم و به نوعی عمده‌ی موفقیتم در عرصه هنر را مدیون ایشان هستم. به همین خاطر از خبر درگذشت وی خیلی متاثر شدم؛ چرا که آقای خواجویی سرزنده بود و قصد مرگ نداشت و الان هم انتظار شنیدن خبر درگذشتش را نداشتم. همیشه خوبان و عزیزان گلچین می‌شوند.

امیرسلیمانی در عین حال به همبستگی اعضای سریال «پدرسالار» اشاره می‌کند و می‌گوید: در سریال «پدرسالار» آن طور که مردم در قاب تلویزیون همبستگی و صمیمیت را احساس می کردند، در پشت صحنه هم واقعا این همبستگی خانوادگی میان عوامل حاکم بود، به دلیل اینکه آقای خواجویی همیشه با اخلاق خوبش فضای صمیمیت را در همه کارهایش از جمله «پدرسالار» به وجود می‌آورد. هر بازیگری که یک بار با او کار می‌کرد دو سه بار دیگر هم در کارهایش حضور پیدا می‌کرد و دوست نداشت همکاری‌اش با او قطع شود.

بازیگر سریال‌های «پدرسالار»، «برگ بار» و «رسم شیدایی» (به کارگردانی اکبر خواجویی) در حالی که از نبود این کارگردان ابراز ناراحتی می‌کند، ادامه می‌دهد: همیشه دلم از این می‌سوخت که انقدر که آقای خواجویی در کارهایش فعال و پویا بود اما این امکان برایش فراهم نشد که کارش را بیشتر و با فراغ بال بدون کسالت ادامه بدهد و فرصت بیشتری برای کار در عرصه هنر داشته باشد.

امیرسلیمانی گفت وگویش را با تعریف خاطره‌ای از زنده‌یاد اکبر خواجویی خاتمه می‌دهد و می‌گوید: همین که طی این سال‌ها سه کار طولانی با ایشان داشتم و هیچ خاطره بدی از وی در ذهنم نمانده، خودش بزرگترین و بهترین خاطره است؛ روحش شاد‌ و یادش گرامی‌.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها