بهروز افخمی کارگردان مطرح سینما دربخش‌هایی از گفت وگوی خود با همشهری جوان، انتقاداتی از فیلم «عصبانی نیستم» را مطرح کرده است.
کد خبر: ۷۰۵۹۲۳
انتقاد بهروز افخمی از فیلم «عصبانی نیستم»

براساس این گزارش، افخمی در بخش‌هایی از این مصاحبه با اشاره به اینکه فیلم‌هایی که آه و ناله می‌کنند و خیلی پرشور و به شکل پر هیجانی آماده خودکشی هستند از مد افتاده‌اند؛ در خصوص فیلم «عصبانی نیستم» می‌گوید: اوضاع دو سال اخیر نشان می‌دهد مردم عاقل‌تر و پخته‌تر شده‌اند. البته یک دلیل آن هم پیرشدن جمعیت است. الان دیگر درصد جمعیت جوان پرشور آن زمان را نداریم. به هرحال فکر می‌کنم این فیلم یک جورهایی حال و هوا و روحیه دوران جدید را منعکس می‌کند. به این معنی که با نسلی از تماشاچی روبرو هستیم یک خرده پخته‌تر است و کمتر انتظار تندی دارد. به نظر می‌آید فیلم‌هایی که آه و ناله می‌کنند و خیلی پرشور وبه شکل پر هیجانی آماده خودکشی هستند، از مد افتاده‌اند».

افخمی همچنین در پاسخ به سؤال «پس شما معتقد هستید که ما از دوره ناامیدی به دوره جدیدی گذار می‌کنیم؟» می‌گوید: بله به همان دلیل که بالاخره هرچیزی از مد می‌افتد. این کلیشه و نحوه فیلمسازی هم همینطور است. امیدوارم مشکل اکران عصبانی نیستم حل شود ولی فکر می‌کنم اگر این فیلم در شرایط عادی وبه دور از حساسیت اکران شود فروش معمولی‌ای خواهد داشت چون مردم آنقدر عصبانی نیستند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها