روبرت بگلریان گفت: مطرح کردن دغدغه‌های اجتماعی در قالب سریالی مثل مدینه و دیگر برنامه‌های مناسبتی، نشان دهنده درک برنامه‌سازان رسانه ملی از نیازهای مردم است.
کد خبر: ۷۰۳۴۶۹
تمجید نماینده ارامنه در مجلس از «مدینه»
نماینده مسیحیان ارامنه در مجلس شورای اسلامی افزود: شبکه‌هایی مثل شبکه یک در ماه مبارک رمضان با پخش ویژه برنامه ها و سریال های کیفی، عملکرد خوبی داشت. البته من به دلیل مشغله کاری موفق نشدم تمام ویژه برنامه های ماه رمضان را ببینم و فقط موفق شدم سریال زیبای «مدینه» را ببینیم که باید اذعان کنم جزو یکی از بهترین سریال هایی بودکه حاوی مضامین اخلاقی، دینی و اجتماعی بود و توانست بخشی از زندگی واقعی را به تصویر بکشد.

این نماینده اقلیت های مذهبی عنوان کرد: من به عنوان یک بیننده غیرحرفه ای، از این سریال خوشم آمد چه از نظر محتوایی و چه جلوه های بصری. نمایش برخی از چالش های انسانی موجود در روابط اقتصادی، اجتماعی و خانوادگی در این سریال به خوبی به تصویر کشیده شده بود.
عضو کمیسیون انرژی درباره ضرورت ساخت برنامه های مناسبتی افزود: این ابتکار خوبی است که با توجه به حال و هوای ایام سال مثل ماه رمضان، برنامه هایی در رسانه ملی ساخته می شود که به خانواده ها کمک می کند تا در کنار هم باشند و این اتفاق علاوه بر انتقال مفاهیم دینی و انسانی، به نزدیکی و الفت بیشتر خانوارها کمک می کند.
(نسیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها