پژمان جمشیدی و فرزاد حسنی در این سریال نقش‌هایی جدی بازی می‌کنند

آغاز «سال‌های ابری» از امشب درشبکه 2

تصویربرداری سریال تلویزیونی «سال‌های ابری» به کارگردانی مهدی کرم​پور و تهیه‌کنندگی محمدعلی اسلامی برای پخش از شبکه دو آغاز شد.
کد خبر: ۷۰۲۹۵۹
«سال‌های ابری» در شبکه 2 کلید خورد

در این سریال علی عمرانی نقش حسین سالار را بازی می‌کند و پژمان جمشیدی هم بازیگری نقش مهران را به عهده دارد.

علی عمرانی در تازه‌ترین سریال کرم​پور نقش سالار را بازی می‌کند. در کنار او برزو ارجمند نقش سعید، حمید ابراهیمی نقش پوردلجو، لیندا کیانی نقش لیلا، علی اوسیوند نقش جاسم، لیلا برخورداری نقش نازنین، علی صالحی نقش ابریشمی و اسماعیل شنگله نقش کامیاب را بازی می‌کند.

از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به علی اوجی، سعید آرمند، سپیده علایی، مصطفی پروین، ارسلان قاسمی و امید روحانی اشاره کرد.

در خلاصه داستان سال‌‌های ابری که فیلمنامه آن را آرش خوشخو و خسرو نقیبی نوشته‌اند، آمده: زندگی حسین سالار از روزی به هم می‌ریزد که جاسم پرده از سال‌های ابری ذهن سالار برمی‌دارد. دیری نمی‌گذرد که سالار می‌‌فهمد این فقط بخشی از هجمه بزرگی است که کیان به وسیله آن زندگی او را هدف گرفته و او باید تصمیمی بزرگ بگیرد. مصالحه با مهاجمان، یا آغاز مبارزه برای اثبات شرافتی که سال‌ها برای آن تلاش کرده است.

تصویربرداری این سریال تلویزیونی از هفته گذشته در خانه‌ای در حوالی شرق تهران آغاز شده است. این خانه یکی از لوکیشن‌های اصلی سریال است که گروه سازنده به مدت یک ماه مشغول بازسازی و طراحی آن بود. هم‌اکنون گروه در حوالی مجلس شورای اسلامی مشغول ضبط این سریال است.ضبط این سریال طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا اواسط پاییز و تا روزهای آغاز پخش آن ادامه خواهد داشت، ضمن این‌که همزمان با تصویربرداری، فیلمنامه این سریال نوشته می‌شود.

به احتمال زیاد این سریال دهه اول محرم از شبکه دو پخش می‌شود. تمام لوکیشن‌های این سریال در تهران بوده و قرار است بازیگران دیگری هم به جمع گروه افزوده شود.

کرم‌پور پیش از این مجموعه تلویزیونی «یه تیکه زمین» و تله‌فیلم‌های «اخراجی»، «روز هفتم»، «روز هشتم»، «شیفت شب»، «بارانداز» و فیلم‌های سینمایی «پل چوبی»، «چه کسی امیر را کشت؟» و «جایی دیگر» را کارگردانی کرده است.

برخی از عوامل سازنده سریال تلویزیونی سال‌های ابری که در 20 قسمت 45 دقیقه‌ای برای شبکه دو تولید می‌شود، عبارتند از: مدیر تصویر‌برداری فرزین خسروشاهی، صدابردار بابک اخوان، طراح صحنه حسین مجد، مجری طرح فریبا ساسانی، طراح لباس مهنوش عباسی، طراح گریم کیان اولاد وطن، تدوین میثم مولایی، موسیقی فردین خلعتبری، مدیر تولید مسعود عسگری، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان مجتبی وحیدی، انتخاب بازیگران شکوفا کریمی، منشی صحنه دنیا راد، جلوه‌های ویژه بصری محمدرضا ذبیحی، طراحی گرافیکی جلوه‌های ویژه سیدعلی موسوی، مدیر تدارکات ابراهیم زائری، مدیر صحنه رحیم روزی‌جوی و مشاور رسانه‌ای امین داداشی. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها