مدیری از قاسم‌خانی در ساخت اثر جدیدش کمک می‌گیرد

جدایی پیمان از مهران پایان یافت

پیمان قاسم‌خانی پس از جدایی و دوری چندین ساله از تیم مهران مدیری، بار دیگر وی را در ساخت سریالی طنز برای تلویزیون یاری می کند.
کد خبر: ۶۹۶۶۲۲
جدایی پیمان از مهران پایان یافت

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران با اعلام این که مجموعه طنز «اطاق عمل» به کارگردانی مهران مدیری در مرحله پیش تولید قرار گرفت، اسامی تیم نویسندگان این سریال را معرفی کرد.

سیدعلی اکبر محمودی مهریزی، از مهدی ژوله، خشایار الوند، پیمان و محراب قاسم خانی و الهه زارع نژاد به عنوان تیم نویسندگان سریال «اطاق عمل» نام برد و عنوان داشت که این گروه زیر نظر مهران مدیری کارگردان این مجموعه فعالیت می کنند.

/Media/Image/1393/02/16/635349677698494351.jpg

سریال طنز «اطاق عمل» در 90 قسمت 40 دقیقه ای برای مخاطبان شبکه تهران تولید خواهد شد و داستان آن پیرامون اتفاقات در یک بیمارستان است.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران درباره تیم بازیگری این مجموعه تاکید کرد: تیم بازیگری این مجموعه را جمعی از بازیگران طنز پرداز و شناخته شده طنز و کمیک تشکیل می دهند.

آخرین همکاری پیمان قاسم‌خانی با مهران مدیری به سال 1387 بازمی گردد که وی سرپرست تیم نویسندگان سریال طنز «مرد هزار چهره» بود. پس از آن همکاری این دوره چهره مطرح عرصه طنز به دلیل اختلافات فطع گردید.

مهران مدیری پس از دوری چند ساله از تلویزیون، با ساخت سریال «اطاق عمل» به خانه خود باز خواهد گشت. او که تاکنون 15 سریال و مجموعه طنز برای تلویزیون ساخته، پس از ساخت سریال «مرد دوهزارچهره» که در نوروز سال 1388 از شبکه سه پخش شد، از این رسانه دور شده و فعالیت هایش را در شبکه نمایش خانگی ادامه داد.

ساخت سریالهای «قهوه تلخ»، «ویلای من» و «شوخی کردم» و بازی در سریال «قلب یخی» به کارگردانی سامان مقدم، مجموعه فعالیت های مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی است. ضمن اینکه وی در سالها تجربه بازی در فیلم سینمایی «پل چوبی» و صداپیشگی در فیلم انیمیشن سینمایی «تهران 1500» را نیز داشته است. (سینما نگار)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها