سریال «دیگری» به کارگردانی احمد کاوری و «کیفر» به کارگردانی حسین تبریزی برای نمایش در شب‌های قدر تولید می‌شود.
کد خبر: ۶۹۱۰۱۱
نقش‌آفرینی حیایی و دیرباز برای شب‌های قدر

سریال دیگری در شش قسمت برای پخش از شبکه سه تولید می‌شود و کیفر نیز سریالی پنج قسمتی برای شبکه دو است. در این دو سریال‌ که بازیگران مطرحی چون امین حیایی و کامبیز دیرباز حضور دارند، به موضوعات و مفاهیم معارفی و اخلاقی مانند خیرخواهی، نوعدوستی و عدالت‌طلبی پرداخته می‌شود.

زندگی در دست دیگری

تصویربرداری سریال دیگری که تهیه‌کنندگی آن را سعید مرادی برعهده دارد، ابتدای تیر در پرورشگاهی در منطقه نیاوران تهران آغاز شد. این پرورشگاه یکی از لوکیشن‌های اصلی سریال است و بجز این لوکیشن، بخش‌هایی از سریال دیگری در بیمارستان مدرس تهران تصویربرداری شده و در ادامه نماهای مربوط به زندان نیز ضبط می‌شود

امین حیایی، سعید آقاخانی، رحیم نوروزی، مینا نوروزی، رزیتا غفاری، سمانه پاکدل، محسن قاضی‌مرادی منوچهر زنده‌دل، رویا اسکندانی، آرزو ابی‌زاده و نصرت میرعظیمی از بازیگران سریال دیگری هستند و بزودی چند بازیگر دیگر نیز به این مجموعه اضافه می‌شود.

سریال «دیگری» درباره جوانی به نام علی است. او از پدر پیرش مراقبت می‌کند و نقش موثری در زندگی خواهرش دارد. علی فردی خیرخواه است و به بچه‌های بی‌سرپرست پرورشگاه سر می‌زند و زندانیان تنها را رایگان به مقصد می‌رساند، اما درست در روز تولدش اتفاقی رخ داده و نظم زندگی‌اش به هم می‌خورد.

/Media/Image/1392/06/09/635135860630103361.jpg

فیلمنامه این سریال که به موضوع اهدای عضو هم توجه دارد، به قلم محمدحسین لطیفی نوشته شده است. لطیفی از کارگردانان نام‌آشنا در تلویزیون است و سریال‌هایی چون دودکش و صاحبدلان را در کارنامه دارد. او علاوه بر نویسندگی فیلمنامه دیگری، به عنوان مشاور نیز با این سریال همکاری دارد.سعید مرادی تهیه‌کننده این مجموعه درباره روند تولید سریال گفت: تصویربرداری در تهران انجام می‌شود و بتازگی نیز ساخت موسیقی سریال از سوی رضا‌خسروی آغاز شده است. ضمن این‌که امیرشیبان خاقانی تدوین را زیرنظر محمدحسین لطیفی آغاز کرده و احسان اجتهادی نیز صداگذاری را برعهده دارد تا این سریال هر چه زودتر برای شب‌های قدر شبکه3 آماده پخش شود.

کیفر دوست

سریال «کیفر» که حسین تبریزی علاوه بر کارگردانی، تهیه‌کنندگی آن را هم برعهده دارد، درباره عدالت‌طلبی و تاثیر آن بر زندگی افراد است.

این مینی‌سریال در شش قسمت زندگی دو دوست را به تصویر می‌کشد که در اوج رفاقت به واسطه اتفاقی مجبور به انتخاب می‌شوند و رفاقتشان در ترازوی عدالت محک می‌خورد؛ از این رو هر یک از آنها به دنبال گذشته خود می‌گردد. در حقیقت این مینی‌سریال کنکاشی است در سبک زندگی دو خانواده که هرکدام در مشکلاتی غوطه‌ورند و با تدبیر و همدلی و آمیزه‌های دینی بر آن فائق می‌آیند.

فیلمنامه کیفر را حسین تبریزی و عباس مرادیان نوشته‌اند. تصویربرداری این سریال سی‌ویکم خرداد در تهران آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

در سریال کیفر کامبیز دیرباز در نقش جهان، امیر دژاکام در نقش عطا،، فریبا کوثری در نقش نرگس و فریبا متخصص در نقش فرخنده، بازی می‌کنند و از دیگر بازیگران آن می‌توان تیرداد کیایی، اتابک نادری، سیروس همتی، داوود شیرعلی، فریبا طالبی، مینا دلشاد و حمید شریف‌زاده را نام برد. علی سلیمانی و محسن افشانی نیز بازیگران مهمان این سریال هستند و آتش تقی‌پور جزو آخرین بازیگرانی است که به این سریال پیوسته است.

حسین تبریزی درباره روند تولید این سریال گفت: تصویربرداری سکانس مربوط به مرگ نوید در لوکیشن دادسرا واقع در میدان توحید انجام شده است.

وی افزود: در این سکانس آتش تقی‌پور در نقش سرایدار دادسرا و پدر یک شهید بازی کرده است. امروز برای تصویربرداری بخش‌های باقی مانده به لوکیشن خانه جهان برمی‌گردیم. به گفته این کارگردان، امید کرامتی آهنگسازی این مینی سریال را برعهده دارد و تدوین آن نیز توسط مهران قدکچیان انجام می‌شود. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها