دومین قسمت سریال «مدینه» با کشف تقلب در تولید محصولات غذایی پی گرفته می شود.
کد خبر: ۶۹۰۴۴۱
آنچه در قسمت دوم «مدینه» خواهید دید

امشب و در قسمت دوم سریال مدینه که ساعت 22:30از شبکه یک پخش می شود می بینیم مدینه پس از مراجعه به کارخانه شوهرش از همکاری عبدی شریک شوهرش (مهدی سلطانی) با پسرش بهمن در استفاده از مواد نامرغوب در تولید محصولات غذایی مواجه می شود این زن مقابل عبدی می ایستد و برای اصلاح این خرابکاری حتی تا تعطیلی کارخانه هم پیش می رود ...

قصه این سریال 30 قسمتی درباره زنی به نام مدینه با بازی پریوش نظریه است که بعد از درگذشت همسرش جهان، تصمیم دارد به همراه پسر خوانده اش، کارخانه جهان را به بهترین شکل ممکن اداره کند، اما همسر اول جهان مانعی جدی در راه اوست.


پریوش نظریه، شبنم مقدمی، مهرداد صدیقیان، آناهیتا افشار، مجید صالحی، بهزاد فراهانی، آتیلا پسیانی، مهدی سلطانی، رضا رویگری، مریم بوبانی، لیندا کیانی، شیوا ابراهیمی، سید مهرداد ضیایی، اسماعیل سلطانیان، گلاره عباسی، بهنوش صادقی، داریوش سلیمی، علی صالحی،حمید رضا هدایتی، آرام جعفری، نوید خداشناس، امیر حمیدزاده، علیرضا مهران، کریم قربانی و آرش آصفی در این سریال نقش آفرینی کردند.


همچنین سعید نعمت الله نویسنده، آرش زینال خیری مدیرتولید، خشایار موحدیان تدوین همزمان ،امیرمعقولی مدیر تصویربرداری، مجید اسکندری طراح گریم، کارن همایونفر موسیقی متن، هادی افشار مدیرصدابرداری، آرزوغفوری طراح صحنه و لباس، بهرنگ دزفولی زاده عکاس و مهرداد جلوخانی صداگذار این مجموعه تلویزیونی است. سریال مدینه از فروردین امسال کلید خورد و تاکنون در تهران، ورامین و شمال کشور تصویربرداری شده است.
علاقه مندان می توانند آخرین ساخته سیروس مقدم را از امشب ساعت 22:30 و تکرار آن را ساعت 10:10صبح و 14:15 از شبکه یک تماشا کنند. (روابط عمومی شبکه یک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها