مهدی پاکدل به گروه بازیگران سریال «کیمیا» پیوست.
کد خبر: ۶۸۶۶۹۸
مهدی پاکدل به سریال «کیمیا» پیوست

گروه تولید مجموعه تلویزیونی «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار که این روزها در تهران مشغول تصویربرداری هستند به تازگی با مهدی پاکدل برای حضور در این سریال به توافق رسیده‌ اند. پاکدل در این مجموعه ایفاگر نقش پیمان، نامزد کیمیا (مهراوه شریفی نیا) خواهد بود و تست گریم نهایی وی نیز طی چند روز گذشته انجام شده است. این اولین همکاری مشترک پاکدل با جواد افشار محسوب می شود.


تاکنون بیش از نیمی از این سریال مقابل دوربین رفته و طبق برنامه ریزی ها پخش آن نیز از مهر سال جاری از شبکه دوم سیما آغاز می شود.
در خلاصه داستان این سریال 100 قسمتی آمده: در گذر فصل‌ها و سال‌ها و در التهاب حوادث و بحران‌ ها، نسل‌ها و شخصیت ها شکل می‌گیرند. کیمیا از نسلی معترض و حقیقت جوست. او به دنبال کشف حقیقت، ققنوس وار به دل آتش حوادث می‌زند تا جاودانگی را بیابد.

حامد بهداد، حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، مهراوه شریفی نیا، پوریا پورسرخ، آرش مجیدی، حامد بهداد، سیدمهرداد ضیایی، رضا توکلی، علی شادمان، عطا عمرانی، امیر کاظمی، کاظم هژیرآزاد، حسین توشه، کوروش زارعی، شهین تسلیمی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، فریبا طالبی، نسرین نیک، وحید رهبانی، مالک سراج، عبدالحلیم تقلابی، ابتسام بقلانی، نوید خداشناس، میرفرخ هاشمیان، محسن مجلس آرا و... بازیگران اصلی «کیمیا» هستند.
این سریال با حمایت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و به سفارش گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دوم سیما به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی در حال تولید است. (بانی فیلم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها