«لبخند تهران» ویژه برنامه ای به مناسبت اعیاد شعبانیه است که هر شب با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری و شبکه آموزش در یکی از فرهنگسراهای تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۶۸۲۷۵۶
«لبخند تهران» را در اعیاد شعبانیه ببینید

لبخند تهران، ویژه برنامه ای به مناسبت اعیاد شعبانیه است که هر شب با اجرای شهرام شکیبا و با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری و شبکه آموزش در یکی از فرهنگسراهای تهران برگزار می شود.

شهرام شکیبا درباره تفاوت این برنامه با برنامه هایی نظیر قند پهلو می گوید: قند پهلو و برنامه های مشابه، بر روی شعر و بویژه شعر طنز تاکید دارند، اما ما در لبخند تهران به وجوه مختلف هنر می پردازیم و تاکیدمان صرفا بر روی شعر نیست. دعوت از طنزپردازان پیشکسوت رادیو، نمایش بخش هایی از فیلم های طنز سینما و حضور منتقدان نام آشنا برای معرفی ویژگی های طنز فاخر از جمله این تفاوت هاست.

پرهیز از مجری محوری و حضور فعال علاقه مندان و حاضران در اجرا و پیشبرد برنامه مسئله دیگری بود که این ویژه برنامه را از برنامه های مشابه متمایز می کند.

مانند برنامه های پیشین، دکور، نور، صدا و... آماده شد و شهرام شکیبا برای اجرای برنامه ای دیگر به روی سن آمد. سلام به حاضران و سلام به همه مردم ایران که از طریق شبکه آموزش ویژه برنامه لبخند تهران را می بینند، آغاز رسمی برنامه است.

مجری البته در این میان برنامه را هم بیشتر توضیح می دهد: قرار است تا پایان ماه شعبان، در فرهنگسراهای مختلف تهران این ویژه برنامه را که سراسر شوخ طبعی و حاضر جوابی است اجرا و میهمانان مختلف را به برنامه مان دعوت کنیم.

تقدیم با طعم لبخند

دعوت از پیشکسوتان طنز رادیو و تلویزیون یکی از بخش‌های جذاب ویژه برنامه لبخند تهران است.

شکیبا این گونه میهمانش را به روی سن دعوت می کند: میهمان امشب ما هنرمند نام آشنایی است که سابقه کار او در تلویزیون از عمر من هم بیشتر است. کارهایی در تلویزیون انجام داده که ما را در زمانی که خندیدن از یاد خیلی ها رفته بود، خنداند. دعوت می کنم از کسی که ما را یاد «یادگاری»هامان می اندازد.

و مسعود فروتن از سابقه حضور 40 ساله اش در تلویزیون صحبت کرد، از خاطرات شیرین مثل آباد و سلطان و شبان.

او هم انتقاد می کند از اینکه لبخند را فراموش کرده ایم و به کارمان عشق نمی ورزیم: حسن کار من این است که هیچ روزی شبیه دیروز نیست و خودم هم تلاش می کنم که این تفاوت همیشگی باشد. پر از تنوع و تازگی. وقتی هم که این گونه نباشد، خودم قلم به دست می گیرم و می نویسم؛ جدیدترین تولیدم هم کتاب کوچه باغ کودکی، شامل 11 خاطره از کودکی خودم است.

این کارگردان پیشکسوت تلویزیونی ادامه می دهد: 40 سال سابقه کاری ام، یک پشتوانه فرهنگی است که به آن تکیه می کنم، اما موقع کارکردن، حس خوب بیست و پنج سالگی را دارم. باید این نکته را همه ما رعایت کنیم تا لختی بیشتر لبخند بزنیم. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
۰
۰
لطفا برنامه لبخند تهران پنجشنبه شب كه با حضور سعید حدادیان بود رو چگونه وكجا میشود دانلود كرد.با سپاس
پاسخ: از طریق سایت ایران سیما البته فقط تا یك ماه

نیازمندی ها