الهام چرخنده تاکید کرد اعتقادات و علایقش با گذشته تغییری نکرده است.
کد خبر: ۶۷۸۲۲۸
گلایه های الهام چرخنده از  حال و هوای این روزهایش

وی در رابطه با حضورش در پروژه ورزشی یاردوازدهم به سوره سینما گفت: من از دفتر بسیج دانش آموزی سردار عزیزمحمدی رئیس اتحادیه باشگاه فوتبال ایران به هومن طالبی معرفی شدم . ابتدا به عنوان مجری طرح با این گروه همکاری داشتم اما بعد به خاطر مخالفت و صلاحدید برخی دوستان محمدحسین لطیفی پیشنهاد داد مسئولیت برنامه ریزی را به عهده بگیرم تا اینکه چند روز پیش هومن طالبی گفت هنرمندان و آقای هاشمی مایل به ادامه همکاری من نیستند و اگر من در این پروژه حضور داشته باشم آنها از ادامه همکاری انصراف خواهند داد.

وی افزود: تنها هدف من از حضور در چنین برنامه ای کمک بود. می خواستم اگر کاری از دست من بر می آید به بهترین شکل انجام دهم اما اگر هنرمندان تمایلی ندارند و می گویند حضورم باعث اختلال در کار است من هم انصراف می دهم. برای من مهم است دوستانم از دست من ناراحت نباشند گرچه من همان آدم سابقم و فرقی با گذشته ام نکردم. تنها باور قلبی ام را به زبان آوردم که برایم این واکنش ها جای تعجب داشت و اگر می دانستم زودتر چنین کاری می کردم.

چرخنده گفت: درخواست دارم به چنین برخوردهایی رسیدگی شود چون من هم باید به مردم جواب پس بدهم اگرچه صف مخالفان این روزها زیاد و زیادتر شده اما خوشبختانه معتقدان به دین و عاشقان کشور و ولایتی ها با من همسو هستند. اصلا از چنین برخوردهایی ناراحت نمی شوم من در راه ولایت خونم را می دهم . طی سال هایی که کار می کردم هیچوقت عقایدی جز این نداشتم که الان مخالف آن عمل کنم . زمانی که در یک شبکه آلمانی به اجرای برنامه می پرداختم فرصت های زیادی پیش روی من بود اما سخنم را با آیاتی از قرآن شروع کرده و با ذکر یاعلی به پایان می‌رساندم حتی بابت این کار چند نامه توبیخی دریافت کردم، اما اعتقاداتم برایم اهمیت داشت.

بازیگر فیلم «شب یلدا» ادامه داد: همینجا از هنرمندان و دوستانی که بدون هیچ طلبی و تنها به عشق کشور و نام تیمشان با من همکاری کردند، لباس تیم ملی را به تن کرده و به نفع میهن و حمایت تیمشان شعارهای دلگرم کننده سردادند تشکر و قدردانی می‌کنم و بابت همه کم و کاستی ها پوزش می طلبم، از جایی به بعد دیگر قدرت دست من نبود. لیاقت این عزیزان بیش از آن قرارداد و پذیرایی بود که از عهده ما بر می‌آمد . من از ۲۲ اسفندماه تا ۲۷ اردیبهشت ماه شبانه روز در دفتر زحمت کشیدم و تا الان هم بابت آن هیچ دستمزدی نگرفته‌ام، تنها به عشق ایران و اینکه فکر می کردم الان بهترین فرصت است تا تیم ملی بهانه ای باشد برای یک حرکت جهادی، ملی و دینی در عرصه جهانی که دشمنان و منافقین ما هستند و ما به بهترین شکل ممکن می‌توانیم قابلیت‌هایمان را نشان دهیم و فرهنگ، پوشش و اعتقادمان را به نمایش بگذاریم.

الهام چرخنده در پایان گفت: متاسفانه در شرایط موجود «لا اکراه فی الدین قد تبین الرشد من الغی» جایی ندارد. من تنها به جرم بیان اعتقاداتم دچار چنین موقعیتی شدم اما هرچه مخالفان صدایشان را بالاتر ببرند من هم بیشتر ایستادگی خواهم کرد. چون این روزها بیشتر به مظلومیت ولایت پی می‌برم . من نمی‌گذارم خون شهدا پایمال شود و همه توانم را در راه اعتقاداتم هزینه خواهم کرد.

الهام چرخنده بازی در فیلم‌های سینمایی «عروسی مهتاب»، «دامنه های سفید» و مجموعه های «پروانه»، «آوای باران» و … را در کارنامه دارد. (سوره سینما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
۱
۰
جدا"؟؟؟؟؟؟؟؟اصلا" یار دوازدهم چه صیغه ای مردم بیچاره ما بسختی دارند نون روزو شب شون رو در میارن آن وقت هنرمندان عزیز ما كارناوال برزیل راه می اندازند راستی اگر جام جهانی در افغانستان یا یكی از كشورهای فقیر افریقایی انجام میشد بازهم یار دوازدهم رغبتی به رفتن می داشتند ، قدر مسلم نه به این دلیل كه برزیل با خوشگذرانی هایش شهره عالم شده نه چیزی دیگر .چرا باید نام شهیدان ما برای خوشگذرانی برخی ها ادله گردد
اگر قرار باشد تیم فوتبال ما با حمایت هنرمندان به حداقل مرحله دوم راه یابند همان بهتر كه یار دوازدهمی در كار نباشد .
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
۰
۰
خانم شجاع و مبارز الهام خانم چرخند آفرین بر این عزت و پایداریت از این هوسرانهای بی ریشه نترس چون خدا با شماست این یاوه سرایان كف روی آب هستند و روز به روز به زوال نزدیكتر می شوند به امید نابودی دشمنان دین و حقیقت ماندگار باشی
سلمان
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
۰
۰
خانم چرخنده بیشتر بدرد گشت ارشاد می خوری

نیازمندی ها