کارگردان هنری مجموعه تلویزیونی «کرکره» گفت: در تولید این اثر به سلایق همه گروه‌های فکری و سنی توجه داشته‌ایم و امیدوارم که پخش سریال پس از نوروز هم ادامه پیدا کند.
کد خبر: ۶۵۸۲۳۹
امیدواری برای پخش «کرکره» پس از نوروز

هادی حجازی‌فر سرپرست نویسندگان و کارگردان هنری مجموعه طنز آیتمی «کرکره» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: خلاف نگرانی‌هایی که بابت دیده شدن این اثر داشتیم و زمان پخشی که با سریال پایتخت یکی است، خوشبختانه مردم باز پخش‌های کار را دیده‌اند و از این بابت بسیار خوشحالیم.

او درباره تداخل کارگردانی و نویسندگی این کار که هر دو به عهده خودش بوده است، گفت: لازمه کارگردانی کار این بود که روی متن اثر هم اشراف داشته باشم. همانطور که متن ها نوشته می شد من به نحوه اجرایش هم فکر می کردم و این مسئله کارگردانی و نویسندگی به طور توآمان خیلی به پیش برد کار کمک کرد و انرژی زیادی را نیز از ما نگرفت و در طول کار و بواسطه اینکه با همه طراحان و بازیگرها آشنایی کامل داشتم هماهنگی ها خیلی خوب پیش می‌رفت.

وی افزود: در همین ۴ قسمتی که پخش شد مردم با برخی از آیتم‌ها مثل بوتیک و کتاب خانه ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند. نکته حائز اهمیت اینجاست که مخاطبین ما از همه اقشار جامعه هستند و فقط طیف خاصی را در بر نمی گیرند.

او در پایان درباره ادامه دار شدن این طنز آیتمی اضافه کرد: امیدوارم این مجموعه طنز ادامه دار شود و ما بتوانیم در زمان‌های دیگری غیر از نوروز میهمان خانه های مردم باشیم.

مجموعه طنز آیتمی کرکره هر شب ساعت 22:45 و تکرار آن فردای همان روز ساعت 14:30 از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها