این مجموعه طنز آیتمی به تهیه کنندگی محمد نجار صراف و کارگردانی هادی حجازی فر هر شب ساعت 22 و 45 دقیقه از این شبکه پخش خواهد شد. این مجموعه که در سیزده قسمت 35 دقیقه ای به شبکه تحویل داده شده است، در هر قسمت به طور میانگین ده آیتم دارد.
کد خبر: ۶۵۷۴۸۳
کرکره هر شب در شبکه سه بالا می رود

تا الان تیزرهایی که درباره معرفی سریال ها و مجموعه های تلویزیونی نوروزی از شبکه های مختلف سازمان دیده ایم فقط به پخش تصاویری از قسمت های آن محدود شده بود، اما درباره مجموعه طنز کرکره این مسئله کاملا متفاوت است و ما شاهد تیزرهایی متفاوت از این مجموعه بوده ایم.

مرتضی پایه شناس طراح و سازنده تیزرهای کرکره درباره طرح اولیه آنها به روابط عمومی گفت: در ابتدا می خواستیم تیزری متفاوت از سایر تیزرهای مجموعه های تلویزیونی داشته باشیم و از آنجایی که همه تیزرها به پخش تصاویری از قسمت های سریال و تیتراژ پایانی آن بسنده می کنند، ما نیز دوست داشتیم به نوعی متفاوت عمل کنیم.

این مستند ساز ادامه داد: از طرفی طبق صحبت با عوامل گروه به این نتیجه رسیدیم که علاوه بر معرفی بازیگر هایمان به مردم، چهره واقعی شان را به مخاطب نشان دهیم چراکه گریم یکی از عناصر پررنگ در این سبک کارها است که باعث می شود چهره بازیگران از فیزیک واقعی شان فاصله بگیرد.

او در پایان افزود: این تیزرها که در قالب پنج تیزر یک دقیقه ای است، همانطور که تا الان هم بیننده ها دیده اند می خواستیم متن هایی که در این تیزر استفاده می کنیم برای مخاطبمان غیر منتظره باشد و به عبارتی او را کنجکاو کند.

از بازیگران این مجموعه می توان به محمد بحرانی،امیر سلطان احمدی ،گیتی قاسمی ،محمد عسگری ،مهدی شاه پیری ،مهدی فرشید سپهر ،مهرداد باقری،مهرداد حق شناس ،مجتبی معاف ،میثم کریم پور ،یوسف دریا دل،اصغر حساس،رضا تهی دست ،معصومه کاظمی ،علیرضا کی منش،مجید نظیمی آرانی ،سارا فرزاد فر ،هادی حجازی فر ،سیما بلوری ،امیر غریب زاده ،شیما عرب ،نوید فیاض ،هادی اسفندیاری،حسن ابوالحسنی ،آزیتا آذربو،سیاوش قاسمی ،نجمه قادری ،فرهاد تفرشی ،مهدی طلا جوی ،سعید رمضان پور اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها