تهیه کننده برنامه رادیویی جمعه ایرانی با بیانی اینکه مصمم به تولید آیتم های شاد و مفرح نوروزی هستیم، گفت: امسال نیز همچون دوره های گذشته ویژه برنامه بهار ایرانی جایگزین جمعه ایرانی خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۲۴۳۳
برنامه های شاد «جمعه ایرانی» در نوروز 93

سعید توکل اظهار داشت: ویژه برنامه های عید جمعه ایرانی از روز یکم فروردین ماه 93 همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی به روی آنتن خواهد رفت.

وی افزود: ویژه برنامه بهار ایرانی که همچون سال های گذشته جایگزین جمعه ایرانی می شود در روزهای تعطیل رسمی کشور یعنی تا چهارم فروردین ماه از رادیو پخش خواهد شد.
تهیه کننده برنامه رادیویی جمعه ایرانی گفت: پس از 4 روز تعطیلی رسمی نوروزی، روز جمعه هشتم فروردین ماه نیز این ویژه برنامه از رادیو ایران پخش خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین برای 12 فروردین ماه که به روز جمهوری اسلامی نامگذاری شده نیز این ویژه برنامه ها که ارمغانی از تولیدکنندگان برنامه جمعه ایرانی است به روی آنتن خواهد رفت.
توکلی اظهار کرد: این 6 برنامه ویژه نوروزی هر روز به مدت 2 ساعت از 9 صبح تا 11 از رادیو ایران به سمع و نظر مخاطبان خواهد رسید.
وی گفت: تیم هنری سازنده جمعه ایرانی که این ویژه برنامه نوروزی را تولید می کنند با توجه به فضای شاد ایام عید سعی کرده اند تا آیتم هایی با این حال و هوا را به روی آنتن ببرند.

ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها