برنامه شب گذشته "سه ستاره" میزبان احمد اکبر نژاد، فرشید فهیم، نجم‌الدین شریعتی ،محسن حاجیلو و پسرش حامد حاجیلو، شاهین جمشیدی و حسین عباسی بود.
کد خبر: ۶۵۲۰۹۵
خاطره گویی مجریان شبکه سه در «سه ستاره» دیشب

شب گذشته برنامه‌ سه ستاره با اجرای محمد رضا حسینیان به روی آنتن رفت.
بنابراین گزارش در بخش اول این برنامه‌ "احمد اکبر نژاد"، "مجری برنامه سفر بخیر"،" فرشید فهیم مجری برنامه سلامت باشید" و "نجم‌الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا" میهمان سه ستاره شدند.

"
احمد اکبرنژاد"، مجری برنامه "سفر بخیر"، ضمن عرض سلام به بینندگان از همکاران خود در برنامه سفر بخیر تشکر کرد.

"
فرشید فهیم"، مجری برنامه "سلامت باشید"، در ابتدای حضورش گفت: اگر بینندگان مهربان ما نباشند ما نیز اینجا نیستیم دل باصفا و نگاه مهربان مردم همیشه همراه شبکه سه بوده‌است و شبکه 3 نیز همواره مورد توجه مردم بوده است.

"
نجم‌الدین شریعتی"، مجری برنامه "سمت خدا"، اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که در جشن بیست‌سالگی شبکه 3 سهم کوچکی دارم.

بنابراین گزارش "محمد‌رضا حسینیان" با اشاره به کت‌ و شلوارهای سه مجری و هماهنگ بودنشان عنوان کرد: شما سه نفر قبلا با هم هماهنگ نکرده‌ بودید که در پاسخ سه مجری عنوان کردند این هماهنگی در پوشش تصادفی رخ داده است و محمد رضا حسینیان هم گفت: امیدوارم که همیشه باهم تصادف کنید.

"
احمد اکبرزاده" در خصوص ورود خود به شبکه سه سیما عنوان کرد: در سال 85 با جشن عید غدیر و برنامه‌های اینچنینی وارد شبکه 3 شدم و از وقتی که یادم می‌آید محمد رضا حسینیان در شبکه 3 اجرا کرده است فکر می‌کنم وی در کودکی هم در آغوش مادرش هنگام خوابیدن به مانند یک مجری به مادرشان می‌گفتند شبتون قشنگ.

در ادامه "فرشید فهیم" در خصوص ورود خود به شبکه اظهار داشت: هنگامی که شبکه 3 با اجرای محمود محمدی و محمد‌رضا حسینیان برنامه پنجره شبانه را به روی آنتن می‌بردند در یکی از برنامه‌هایشان به برگزاری یک تست برای اجرا در شبکه 3 اشاره کردند و من هم به عنوان یک فرد در این تست که بین ده هزارنفر بود شرکت کردم واز بین آن تعداد 400 نفر به مرحله دوم واز این بین ده نفر به عنوان افراد منتخب انتخاب شدند که از این تعداد نیز 7 نفر گزارشگر و 3 مجری بودند و من یکی از آن 3 مجری بودم.

"
محمد‌رضا حسینیان" خطاب به فهیم گفت: من مطمئنم آن ده هزار نفر 300 هزار نفر بودند تو بازهم جزو آن سه مجری منتخب بودی.

"
فهیم" خطاب به "حسینیان" گفت: من زود پیرشدم ولی نمی‌دانم چرا تو هنوز جوان هستی.

در ادامه نیز "شریعتی" هم در این باره اظهار داشت: بسیار جالب است که حسینیان هنوز اجرایش عوض نشده فقط لاغرتر شده است.

مجری "سمت" خدا خطاب به "حسینیان" گفت: من از شما سوالی دارم و آن هم این است که اکنون در این سمت چه حسی دارید؟

"
حسینیان" بیان کرد: از همه کسانی که این فرصت را در اختیار من قرار دادند که در این عرصه فعالیت کنم متشکرم و نکته مهم دراین عرصه این است که مجری شدن امکان‌پذیر است اما مجری ماندن کار سختی است و من از خداوند به خاطر این توفیقی که به من عطا کرده است سپاس گزارم.

بنابراین گزارش "محمد رضا حسینیان" با نشان دادن ریش‌هایش جلوی دوربین گفت: من در این کار ریشم را سفید کردم.

"
فهیم" در ادامه برنامه اظهار داشت: اگر ما ماندگار شدیم نتیجه زحمات همه کسانی است که پشت دوربین از تدارکات گرفته تا فیلم‌برداران برای دیده شدن ما زحمت کشیدند وبه همین خاطر همین الان برای همه این عزیزان دست خواهیم زد.

"
شریعتی" در مورد ورود خود به شبکه 3 سیما گفت: من سال 81 -82 با یک برنامه ترکیبی وارد شبکه 3سیما شدم وبعد از آن در برنامه زلال احکام به عنوان مجری حضورداشتم و از سال 88 نیز در برنامه سمت خدا با شبکه 3 همکاری کردم و از همه کسانی که برای جذب دلهای مخاطبان و دیده شدن این برنامه تلاش کردند متشکرم حمایت‌های فرد فرد آنان و لطف خداوند و ائمه اطهار به موفقیت این برنامه کمک کرد البته ما راه طولانی را در پیش داریم.

بنابراین گزارش هنگامی که چندین بار به وسیله "حسینیان" به تمام شدن وقت و یا دیدن آیتم‌های مختلف اشاره شد فهیم اظهار داشت که چقدر بد است که آدم میهمان یک برنامه باشد حالا می‌فهم که مهمان‌ها چه می‌کشند.

"
حسینیان" بیان کرد: اگر تمام عوامل یک برنامه عاشقانه و با دل کار کنند آن طرف و در مقابل قاب تلویزیون فرصت برای دلبری فراوان است زیرا دلبر زیاد است.

"
اکبرزاده" در خصوص زمان دودقیقه‌ای که به اوبرای بیان خاطره اختصاص داده شده بود گفت: هنگام ورود به هر مغازه‌ای عموما مردم شبکه سه را تماشا می‌کنند واین علاقه مخاطبان به شبکه 3 نیز به خاطر اذیت شدن‌هایی بود که مجریان این شبکه آن را به خاطر مردم تحمل می‌کردند.

وی ادامه داد برای خودم دوبار اتفاق افتاده که مرا از سفر برگردانده‌اند تا اجرا داشته باشم اما دوباره پس از بازگشت از سفر به دلیل تغییر جدول پخش اجرا نداشته‌ام و دوباره به سفر برگشته‌ام.

بنابراین گزارش "اکبر زاده" به جای جدول پخش از کلمه کنداکتور استفاده کرد وبلافاصله آن را اصلاح کرد و گفت که از آقای حداد عادل به خاطر به کار بردن لفظ کنداکتور عذر خواهی می‌کنم.

این مجری اظهار داشت: یک بار در برنامه‌ای یک کت تک پوشیده‌ بودم که همه از آن خوششان آمد اما تهیه کننده با آن موافق نبود بنابراین به خاطر کمبود وقت تهیه کننده گفت که کتی را که بر روی دسته‌ صندلی بود بپوشم و با آن اجرا کنم وما هم از صاحب آن کت بی‌خبر بودیم که قبل از اجرای برنامه گوشی داخل جیب کت زنگ زد و یکی از عوامل فنی برنامه با عجله به سمت من آمد وگوشی اش را از کت بیرون کشید و آن روز شانس با ما یار بود که این اتفاق وسط برنامه رخ نداد.

"
فهیم" در ادامه با اشاره به اینکه شبکه 3را همه با فوتبال می‌شناسیم عنوان کرد: روزی هنگام برگشت از سربرنامه با آقای پازوکی یکی از عوامل اجرایی برنامه سلامت باشید داخل ماشین بودیم که ناگهان خانمی به گوشی آقای پازوکی زنگ زد وگفت که چرا مجری فلان‌فلان شده‌تان شماره پیامک برنامه را زیر نویس نمی‌کند که ما مجبور نباشیم زنگ بزنیم که همانجا آقای پازوکی گوشی را به من دادند و من برای آن خانم توضیح دادم که این موضوع دست عوامل فنی است و سوءتفاهم ایجاد شده برطرف شد.

"
شریعتی" در مورد خاطره خود از شبکه 3 عنوان کرد: یکی از اتفاقات خوب برنامه سمت خدا بازتاب پیام‌های مخاطبان است که ما را با پیام‌هایشان نه به برنامه بلکه به زندگی امیدوار می‌کنند.

وی ادامه داد: یکی از بینندگان ما در کالیفرنیا برای ما ایمیلی با این مضمون فرستاد که زمان پخش برنامه شما به ساعت ما در لس‌آنجلس برابر حدود ساعت 3 و 4 صبح است و ما نمی‌توانیم آن را ببینیم اگر امکان آن فراهم است سی دی برنامه‌هایتان را برای ما بفرستید.

این مجری افزود: این مخاطب ما در ایمیل خود بیان کرده بود که برنامه‌ شما برای ما حکم ‌آب را برای ماهی دارد و ما هنگام برگزاری جلسات قرآن به دلیل آنکه ما سخنران نداریم از کارشناسان برنامه شما از طریق تلویزیون استفاده می‌کنیم.

"
شریعتی" اظهار داشت: تهیه کننده ما به سرعت پاسخ ایمیل این هموطن عزیزمان درخارج از کشور را داد به طوری که وی از این سرعت پاسخگویی شگفت‌زده شده بود مردم ما تشنه دین هستند و ما باید دین را به طور صحیح به مردم عرضه کنیم.

بنابراین گزارش در بخش دیگری از این برنامه "محسن حاجیلو" و پسرش "حامد حاجیلو" و "شاهین جمشیدی" و "حسین عباسی" میهمان برنامه سه ستاره شدند.

"
حاجیلو" خطاب به "حسینیان" گفت: از کودکی هنگامی که سه سالم بود و در آغوش مادرم شیر و کیک می‌خوردم برنامه‌های شما را نگاه می‌کردم.

وی در خصوص حضور پسرش در اجرا و احساسش نسبت به این موضوع گفت: همه پدر ومادرها عاشق بچه‌هایشان هستند و من هم دوست داشتم حامد در صدا و سیما افتخار در خدمت مردم ایران بودن را داشته باشد و از این بابت اکنون خوشحال هستم.

این مجری در ادامه با اشاره به اینکه چرا اسمش در میان مجریهای منتخب نیست گفت: به همین دلیل من برای خودم یک شماره تهیه کردم و آن را به مردم نشان می‌دهم تا از این به بعد در پیامک‌هایشان شماره من را هم پیامک کنند.

در ادامه این مجری عدد صفر را که بر روی یک کاغذ نوشته بود به مردم نشان داد و گفت: از این به بعد شماره من را هم پیامک کنید.

بنابراین گزارش "حسینیان" با اشاره به کت "شاهین جمشیدی" اظهار داشت: کت زیبایی را بر تن کردی و همیشه جزو افراد با سلیقه در انتخاب لباس برای اجرا بودی با این کتها بعد از مستهلک شدن چه می‌کنی؟

"
شاهین جمشیدی" هم در پاسخ به این شوخی گفت: پارچه‌اش را می‌دهم بشکافند تا آقای "حاجیلو" از آن پلیور درست کنند.

همه مجریان برنامه به اتفاق گفتند که لباس‌هایشان را در هنگام اجرا خودشان تن می‌کنند و برنامه این لباسها را در اختیار آنها قرار نمی‌دهد.

"
جمشیدی" در ادامه برنامه اظهار داشت: در برنامه‌ای که "محسن حاجیلو" حضور دارد نخندیدن یک هنر است.

گفتنی است؛ "جمشیدی" "حسین عباسی" را به خاطر اجرای مسابقه‌های تلفنی بسیار در شبکه 3 رکورد دار پاسخ تلفن معرفی کرد.

باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها