مجموعه دوم «شوخی کردم» با عنوان «زندگی زناشویی» به کارگردانی و تهیه کنندگی مهران مدیری روز سه‌شنبه اول بهمن 1392 در سراسر کشور توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۷۱۳۶
رونمایی از «زندگی زناشویی» مهران مدیری

«شوخی کردم…!» یک مجموعه‌ طنز شامل آیتم‌های متنوع با موضوعات مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و… است. هر مجموعه از موضوعی مستقل برخوردار بوده و موضوع مجموعه دوم «زندگی زناشویی (ازدواج...!)» است.مجموعه اول با موضوع دروغ تهیه و البته با ظرافت به نام «خلاقیت» دو هفته گذشته عرضه شد.

عنوان سایر پکیج هایی که تاکنون جلوی دوربین رفته اند نیز عبارت است از: خشونت، اعتیاد و سلامت.

 مهران غفوریان، رضا شفیعی جم، برزو ارجمند، جواد رضویان، سیامک انصاری، بهنوش بختیاری، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، یوسف صیادی، بیژن بنفشه خواه، رامین ناصرنصیر، لاله صبوری، سحر زکریا، محمدرضا هدایتی، فلامک جنیدی، عارف لرستانی، الیکا عبدالرزاقی، سحر ولدبیگی، نیما فلاح، رضا فیض نوروزی، نادر سلیمانی فر، رضا نیکخواه، ساعد هدایتی، الهه حصاری، آرش نوذری، علی لک پوریان، نادر سلیمانی فر، رضا نیکخواه، امیر کاوه آهنین جان، مهدی فقیه، فاطمه هاشمی، رابعه اسکویی، ستاره پسیانی، ماندانا سوری و... خود مدیری در این آیتم ها بازی دارند.

متن های این مجموعه همزمان با تصویربرداری توسط گروه نویسندگان متشکل از خشایار الوند، امیرمهدی ژوله، حمید برزگر و الهه زارع نژاد در دست نگارش است. این مجموعه به کارگردانی و تهیه کنندگی مهران مدیری تولید می شود و جدیدترین کار او برای شبکه ویدئویی پس از «قهوه تلخ»، «ویلای من» و «گنج مظفر» محسوب می شود.

 پکیج دوم با کمدی بیشتری نسبت به قسمت اول به مشکلات و مسائل مربوط به زندگی مشترک و ازدواج می‌پردازد. ضمناً آخرین قرعه‌کشی سریال «ویلای من» هم روز چهارشنبه برگزار شد و در آن هادی اصغرپور از شهرری برنده سومین ویلا و میترا خانشقاقی از تهران نیز برنده جایزه نقدی ده میلیون تومانی شدند.

 آخرین مرحله از قرعه‌کشی سریال «ویلای من» با حضور مهران مدیری، غلامرضا نیکخواه،کمند امیرسلیمانی، نگین معتضدی، ماندانا سوری و عارف لرستانی در ساختمان گلرنگ برگزار شد. مدیری در این مراسم گفت: «ویلای من» قسمت آخر داشت و سه ویلای آن نیز اهدا شد. در نظرات بسیاری که از طرف مردم به دست ما رسید، عنوان شده بود که چرا «قهوه تلخ» و «ویلای من» تمام نشد، اما «ویلای من» تمام شد و آخرین ویلای آن هم اهدا شد.

 مجموعه دوم «شوخی کردم» هم سه‌شنبه اول بهمن‌ماه توزیع می‌شود؛ «شوخی کردم» متفاوت است و به خاطر جنس و موضوعاتی که دارد، به صبر احتیاج دارد تا در ذهن مردم درونی شود.مطمئنم که «شوخی کردم» جای خود را بین مردم باز می‌کند. ضمن اینکه مجموعه اول آن به طور عجیبی فروش خوبی داشته است و این باعث خوشحالی است و نشان می‌دهد که مردم دوستش داشتند. (بانی فیلم آنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها