عادل فردوسی‌پور با بیان اینکه به طور حتم جشنواره جام‌جم در افزایش کیفیت برنامه‌های تلویزیونی موثر است، این جشنواره را متر و معیار مناسبی برای برنامه‌سازان دانست.
کد خبر: ۶۲۵۷۸۴
عادل فردوسی‌پور: جشنواره تلویزیونی «جام جم» فرصت خوبی برای دیده شدن است

مجری و تهیه‌کننده برنامه «نود» اظهار کرد: این جشنواره 100 درصد در روند افزایش کیفیت برنامه‌های تلویزیونی تاثیرگذار است، زیرا با توجه به اینکه فاکتور اصلی آن رقابت است می‌تواند در برنامه‌سازها ایجاد انگیزه کند.

به نقل از ستاد خبری جشنواره جام‌جم، وی افزود: این جشنواره فرصت مناسبی برای کارگردان‌ها، تهیه‌کنندگان و برنامه‌سازهای تلویزیونی است تا کارشان دیده و مقایسه شود.

تهیه‌کننده و مجری برنامه «نود» همچنین گفت: این جشنواره برای برنامه‌سازها در واقع متر مناسبی تلقی می‌شود که اگر به عنوان بهترین انتخاب شوند تشویق می‌شوند و اگر هم انتخاب نشوند برای دوره‌های بعد تلاش می‌کنند تا با ساختن برنامه‌های مناسب، نظر مخاطب را به خود جلب کند و آنها را راضی نگه دارد.

فردوسی‌پور با بیان اینکه برنامه «نود» در سومین دوره جشنواره تلویزیونی جام جم حضور خواهد داشت، خاطرنشان کرد: چینش مدیران و دست‌اندرکاران جشنواره حکایت از آن دارد که داوری‌ها عادلانه انجام می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها