کد خبر: ۶۰۲۵۰۸
شوخی جالب بازیکن پرسپولیس با اصغر فرهادی!

به نظر می رسد این معادل سازی مطایبه آمیز بیش از همه برآمده از نبوغی باشد که پیمان قاسم خانی نویسنده فیلمنامه «پژمان» از خود بروز داده است.

به گزارش شبکه ایران سریال «پژمان» به کارگردانی سروش صحت در همین چند روزی که روی آنتن رفته به شدت با توجه مخاطبان روبرو شده است. در این سریال ایفاگر نقش اصلی پژمان جمشیدی بازیکن اسبق پرسپولیس است. وی در نقش فوتبالیستی ایفای نقش می کند که هیچ تیمی برای بستن قرارداد پیدا نکرده و ناگزیر به سمت لیگ دسته سه می رود.

در قسمتهای ابتدایی «پژمان» دو شوخی جالب با شخصیتهای هنری گنجانده شده؛ در یکی از شوخیها پژمان جمشیدی وقتی در حال راندن با اتومبیل است با اعتراض به آهنگی که با صدای رضا یزدانی از ضبط خودرویش پخش می شود ضبط را خاموش کرده و با حالتی عصبی از این می گوید که حالش از صدای یزدانی به هم می خورد. جمشیدی در اقدامی جالب و البته استهزاآمیز به تقلید صدای یزدانی هم می پردازد!!!

در سکانسی دیگر از «پژمان» جمشیدی را در حال شوخی با اصغر فرهادی می بینیم. او در این سکانس باید در حمام به ششتشوی پدربزرگ بیمار و مسن خود بپردازد؛ درست همان طور که پیمان معادی در «جدایی نادر از سیمین» به شستشوی پدرش می پرداخت!!! جالب اینجاست آشفتگی ذهنی جمشیدی به هنگام شستشوی پدربزرگ درست همان حس و حالی را تداعی می کند که پیمان معادی در سکانسی مشابه در «جدایی..» ارائه کرده بود.

به نظر می رسد این معادل سازی مطایبه آمیز بیش از همه برآمده از نبوغی باشد که پیمان قاسم خانی نویسنده فیلمنامه «پژمان» از خود بروز داده و آن طور که شنیده ایم این طور شوخیها در قسمتهای بعدی این سریال هم به چشم می خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها