مدیر شبکه سه سیما گفت: پیشنهاد ساخت سری جدید مجموعه تلویزنی «مادرانه» را به سعید نعمت‌الله نویسنده اثر ارائه دادیم تا این سریال ساخته شود.
کد خبر: ۵۸۸۷۳۴
اعلام آمادگی مدیر شبکه سه برای ساخت «مادرانه۲»

مجید زین‌العابدین، مدیر شبکه سه سیما در گفت‌وگو با تسنیم، از آمادگی این شبکه برای ساخت سری دوم سریال «مادرانه» خبر داد و گفت: ما پیشنهاد ساخت سری جدید مجموعه تلویزینی «مادرانه» را به سعید نعمت‌الله نویسنده اثر ارائه دادیم و امیدواریم این سریال ساخته شود.

وی با اشاره به اینکه سریال «مادرانه» در اصل قصه ماه رمضان نبوده است افزود: به دلیل اینکه داستان قصه، بستر مناسبی برای نمایش در ماه مبارک رمضان را داشته است سریال «مادرانه» از 45 قسمت به 27 قسمت کاهش یافت و به عنوان ویژه برنامه مناسبتی ماه رمضان از شبکه سه سیما پخش شد.

زین‌العابدین اضافه کرد: ادامه ساخت و نگارش فیلمنامه سری جدید «مادرانه» به عوامل تولید سریال ارائه شد که اگر ایده‌ای در ذهن نویسنده وجود دارد آن را به ما اعلام کند که به سراغ سری جدید آن برویم و ما آماده ساخت «مادرانه» هستیم.

مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، شقایق فراهانی، مهرداد ضیایی، عباس غزالی، هستی مهدوی فر و… ازجمله بازیگران سریال بودند که ایفای نقش کردند.

«مادرانه» داستان اردلان تمجید بود که20 سال پیش، پس از رها کردن نامزد سابقش مریم، با زنی متمول به نام رعنا ازدواج می‌کند. حالا این ازدواج به جدایی رسیده و زن، بچه‌هایش را می‌خواهد، ولی مرد امتناع می کند و...

فیلمنامه این سریال توسط سعید نعمت الله نوشته شده و مضمونی اجتماعی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها