مجید زین‌العابدین، مدیر شبکه 3 سیما، از نویسنده مادرانه خواست ایده خود را برای ساخت سری دوم مادرانه ارائه دهد.
کد خبر: ۵۸۷۹۹۹
حاشیه‌های نشست تقدیر از عوامل سریال مادرانه؛ روایت شقایق فراهانی از شباهتی که با رعنا دارد

شقایق فراهانی بازیگر نقش مریم با اشاره به شباهت زندگی خودش با رعنا گفت: این اولین بار است که این مساله را مطرح می‌کنم اما پسرم دو ماهه بود که ...

به گزارش «خبرگزاری دانشجو»، نشست تقدیر از عوامل سریال مادرانه که عصر دیروز در فرهنگسرای رسانه برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه بود.


سالنی که برای برگزاری این نشست تدارک دیده شده بود، بسیار کوچک بود و تنها کفاف مهمانان و خبرنگاران و عکاسان پر تعداد برنامه را می‌داد. این در حالی بود که بنرهای بزرگ تبلیغ این برنامه خارج از فرهنگسرا نصب شده بود و به همین دلیل عده زیادی از مردم برای دیدن بازیگران مورد علاقه خود به فرهنگسرا آمده بودند. ازدحام به اندازه‌ای بود که بسیاری از علاقه مندان ایستاده برنامه را دنبال کردند و خانم جوانی در اثر این ازدحام از حال رفت و به خارج از سالن منتقل شد.


سعید نعمت الله، نویسنده سریال مادرانه از جواد افشار، کارگردان و محمدرضا شفیعی، تهیه‌کننده حلالیت طلبید که افشار پاسخ داد: من نمی‌دانم چرا باید او را حلال کنم!


سید مهرداد ضیایی، بازیگر نقش محمدجواد با اشاره به حضور پر تعداد خبرنگاران در فرهنگسرای رسانه گفت: من هم در دانشگاه، رشته ارتباطات با گرایش روزنامه‌نگاری خوانده و کار مطبوعاتی کرده‌ام، البته اکنون به دلیل تمرکز بر بازیگری کمتر به روزنامه‌نگاری می‌پردازم، ولی علاقه دارم این کار را با ناپیوستگی کمتری ادامه دهم.


شاهین جمشیدی، مجری برنامه با اعلام این که این برنامه قرار است از شبکه 3 سیما پخش شود چند بار از حاضرین در سالن خواست حجابشان را رعایت کنند تا شبکه 3 راحت‌تر بتواند تصاویر این نشست را منتشر کند.


مجری برنامه هنگامی که از عباس غزالی، بازیگر نقش فرزاد خواست در مورد نقش خود توضیح دهد، اعلام کرد که پدر غزالی پنج ماه پیش و در اولین روز تصویربرداری مادرانه از دنیا رفته، اما غزالی با صلابت به کار خود ادامه داده است.


 دکتر مهدی سلطانی سروستانی، بازیگر نقش اردلان تمجید در ابتدای صحبت‌های خود خطاب به حضار و با اشاره به یکی از دیالوگ‌های خود در مادرانه گفت: واقعا تو دلم ولوله است برای این که اینجا در خدمت شما هستم!


جمشیدی، مجری برنامه از مهدی سلطانی به شوخی پرسید: چرا برای شما سخت است که کنار عباس غزالی بنشینید؟ که سلطانی پاسخ داد: سخت نیست، اما شاید به خاطر رابطه‌ای است که با رها داشته!


جمشیدی وقتی می‌خواست از سید مهرداد ضیایی که در طول نشست بی حوصله بود و طوری نشسته بود که گویی خواب است، سوال کند، گفت: ببخشید بد موقع مزاحم شدیم! که این کلام او با شوخی و خنده حضار همراه شد.


مجید زین‌العابدین، مدیر شبکه 3 سیما با تجلیل از سریال مادرانه، از نویسنده مادرانه خواست ایده خود را برای ساخت سری دوم مادرانه ارائه دهد.


شقایق فراهانی، بازیگر نقش مریم در حالی که بغض داشت، با اشاره به شباهت زندگی خودش با رعنا گفت: این اولین بار است که این مسئله را مطرح می‌کنم، اما پسرم دو ماهه بود که من از همسرم جدا شدم و تا شش ماهی که پسرم شیر می‌خورد، او را دیدم؛ از آن به بعد تا زمانی که پسرم به مدرسه رفت، کمتر او را دیدم و شاید چالشی که گاهی در زندگی ما پیش می‌آید، به این دلیل باشد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فرزانه
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
۰
۰
سلام ممنون از مطلبتون فوق العاده بود
عاشق شقایق فراهانی هم یه وبلاگ هم واسه شون ساختم
shaghayeghfarahany.blogfa
كاش یه روزی بتونم ببینمشون
براشون ارزوی موفقیت میكنم

نیازمندی ها