در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، مهناز خانوی روز شنبه افزود: تبلیغات داروهای طبیعی مشمول ضوابط و مقررات است؛ تبلیغات این فرآورده ها فقط درصورتی در رسانه ها مجاز است که از سازمان غذا و دارو مجوز گرفته باشند.
وی خاطرنشان کرد: طی برگزاری جلسات مشترک با معاونت بازرگانی صدا و سیما، مقرر شد که فرآورده های شرکت هایی که قصد تبلیغ محصول خود را دارند، ضمن طی مراحل مشخص، مورد بررسی قرار گرفته و اصالت پرونده تولید، مشخص شود.
مدیرکل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو اظهار داشت: متن تبلیغ داروهای طبیعی مورد بررسی قرار می گیرد چراکه سازمان غذا و دارو بر واقعی بودن کارکرد محصول تبلیغاتی توجه ویژه دارد که بر همین اساس فرایند تبلیغات و صدور مجوز آن تنها برای موارد خاص قابل انجام است.
خانوی تاکید کرد: اگر فرآورده ای از شبکه های رسمی تبلیغ نمی شود، به این معنا است که امکان گرفتن مجوز برای تبلیغ رسمی را نداشته اند و در نتیجه خرید و مصرف این فرآورده ها اعم از داروهای چاقی، لاغری و انواع مکمل ها ممکن است آسیب رسان باشد و توصیه نمی شود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
رئیس ساترا در بازدید از غرفه جام جم مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگوی «جامجم» با استاد حوزه و مبلغ بینالملل بررسی شد
گفتوگو با موسی اکبری،درخصوص تشکیل کمپین«سرزمین من»وساخت و مرمت۵۰خانه در منطقه زنده جان
در گفتوگوی «جامجم» با علیرضا دهقان، کارگردان ایساتیس بررسی شد
گفتوگوی «جامجم» با محمدرضا صفدریان قهرمان یخنوردی جهان