وضعیت ناسالم باعث شد که اعضاء کمیته هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا عصر دیروز در محل استانداری تهران دور هم جمع شوند.
کد خبر: ۹۶۷۹۰۳
توقف فروش طرح ترافیک روزانه در تهران/ استقرار تیم های اورژانس در میادین اصلی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران (سامات)، ناصر مهردادی با اعلام این موضوع گفت: در این جلسه مقرر شد برخورد با خودروها وموتور سیکلت های دودزا و آلاینده و همینطور خودروهای فاقد معاینه فنی برای روزهای یکشنبه و دوشنبه تصویب شد.

وی افزود:همین طور توقف فروش مجوز روزانه طرح ترافیک تا پایان شرایط ویژه برای کاهش میزان تردد خودرو ها درهسته مرکز شهر تهران و توقف فعالیت کلیه معادن تهران تا عادی شدن شرایط از دیگر مصوبات این جلسه بود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه لغو ورزش همگانی در پارک ها و مجموعه های ورزشی شهر تهران از دیگر موضوعات مطرح شده دراین جلسه بود تصریح کرد: نظارت برعدم بکارگیری اتوبوس های دودزا، جلوگیری از روشن بودن اتوبوسهای متوقف درترمینال ها وجایگاه های اتوبوس رانی و ترمینال های شهری و نظارت بر توقف جلوگیری از فعالیت های عمرانی شهر تهران موثر بر تولید و افزایش آلودگی هوا از سوی شهرداری تهران از دیگر مصوبات این جلسه بود.
مهردادی در ادامه گفت: در این جلسه مقرر شد تیم های سیاری از سوی اورژانس در میادین پرتردد و آلوده مستقر شوند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران همچنین توصیه هایی برای شهروندان داشت که از آن جمله می توان به مشارکت عمومی و خودداری از هرگونه فعالیت منجر به افزایش آلودگی هوا، کاهش فعالیت های بدنی بیماران قلبی، ریوی و مبتلا به آسم ، خودداری از خروج غیر ضروری از منزل و دقت در هنگام سوختگیری در جایگاه ها، اشاره کرد.
گفتی است پیش از این زنگ ورزش کلیه مدارس و مقاطع پیش دبستانی و مهدکودک در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری به حالت تعلیق در آمد.
همچنین مصوب شد برای یکشنبه و دوشنبه محدوده طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد افزایش یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نوذر
-
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
۰
۰
جالب است كه ورود اسكوتر برقی سه چرخه و موتورهای برقی ممنوع است!!!!!!!! بار در انبارهای گمرك خاك میخورد!!!!!! فقط موتور بنزینی !!!مجاز!!! به ورود از گمركهای رسمی است!!!!!

نیازمندی ها